A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9-3 (2002)

9-3 1,9 TiD 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Egy svéd Belgiumból...

Szöveges ítélet

Úgy kezdődött, hogy szerettem volna autót venni...életem első autóját.
Jöttek az igények: diesel, automata váltó, jól felszerelt és biztonságos, 4 ajtós, lehetőleg középkategóriás...olcsón!!!

Addig keresgéltem, amíg bele nem botlottam Magyarországon egy Saab 9-3 -ba, amibe azonnal beleszerettem. Másnap elutaztam az ország másik végébe, hogy megnézzem,azonban természetesen hatalmas csalódással érkeztem haza. Kiült ülések, lelakott belső tér, horror végső ár. Még két-három hasonló próbálkozás után külföldön kezdtem autót keresni.

Végül Belgiumban, Brüsszel mellett találtam meg az én autómat. 8 éves, törésmentes, Car Pass-os kocsi, autókereskedésből, fillérekért.
Azonnal telefont ragadtam, képeket kértem, majd foglalózás és repülőjegy vásárlás. Két nappal később már ott toporogtam a kereskedésben az autóért.

Meg kell jegyzenem, ez a típus is, mint minden autó igényli a rendszeres karbantartást. Ha időben megkapja azt, akkor hihetetlen jó állapotban lehet tartani!

Lábon hoztam haza, így volt időm ismerkedni a gépezettel. Fogyasztás tekintetében 130+ km/h tempónál 5 liter, városban 6-6,5 litert fogyaszt. Természetesen a típushibák itt is megvoltak, azonban azokat az előző (első) tulajdonosa szakszervizben orvosoltatta, így tulajdonképpen én egy hibátlan kocsi minden előnyét élvezhetem most.

Azoknak javaslom ezt a típust, akik nem szeretik a kommersz dolgokat, azonban megfizethető és fenntartható kocsira vágynak.


Képekről:
1, Alufelnikkel vettem, de azokon a nyári gumiszett van. A képen a téli felkészítés után látható.
2, Fiat-GM fejlesztésű diesel motor, tulajdonképpen Opel motor Saab felirattal és a C Vectra 6 sebességes automata váltójával szerelve.
3, Nem elhanyagolható méretű (425 literes!) csomagtartó

Hibalista

- - Stabilizátor rúdak cseréje (20ezer) - - Ülésérzékelő csere (bontott érzékelő 5ezer, munkadíj 5ezer)

Ide hordtam szervizbe

Rácz Mobil és SaaBoxMindkét szervizben abszolút profik dolgoznak, természetesen nem szerelemből, így a szaktudásukat meg kell fizetni.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Saját szerelőA családban mindig volt Opel, így volt szerelő barátunk is.Ő tökéletesen meg tudja oldani az időszakos szervizelési feladatokat a kocsin, komolyabb probléma meg még nem volt vele.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 172000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? 9-5 TTiD
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9-3 2002 (2002)

További ítéletek (61 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s