A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Rover » 75 (1999)

75 2,0 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mint a bernáthegyi, általában lomha, de életet ment

Szöveges ítélet

Abszolút jól néz ki kívülről, belülről is egy tipikus angol lord (amolyan Jaguár kistesó enyhe nagy túlzással). A lényeg hogy baromi lomha volt (bár ez lehet hogy csak az automatának volt betudható) ahhoz hogy menjen már jó előre meg kellett padlózni, s az előzésnél is megfontoltnak s előre látónak kellett lenni, ha nem akart az ember kellemetlen meglepetést magának. Gyorsítás előtt 3/4ig gáz kicsit vissza padló neki (ilyenkor vált vissza a leggyorsabban, mert „egyből” tudja mit akarsz) váltás után motor felpörög (+1500 fordulat) hatásszünet majd gyorsulás (ha viszont automatát sportba teszed s kezdettől taposod akkor azért tud menni). Amúgy az elektronika mumus az autóba lakott, mindig valamilyen izzó kiégett benne, különös előszeretettel a hátsó rendszám világítás és az első indexek (bár utóbbi néha csak kontakthibás volt), azonban olyan nagyon ritkán volt, hogy minden égett volna. Belső komfortja jó volt (főleg ha vezetőülés gerinctámaszát eltaláltam s jól állítottam be, de ez inkább saját amatőrködésem hibája valószínűleg nem az autó hibája). Az első ülések háttámláját valószínűleg 170 centi magas emberekre tervezték, a teteje nekem kb a lapockámnál volt, de ez nem volt olyan zavaró, mint az hogy a kormány nem volt egy vonalba az ülés középvonalával. Az A oszlop hatalmas holt teret tudott bármikor varázsolni, ami esetenként okozott meglepit. Csomagtartója, hát nem egy szenesláda szállító, bár a hátsó roló tartója eléggé leszűkítette a teret. A kormány forgatása ahhoz képest hogy szervós elég nehézkes volt (pedig a szervo olaj szintje rendben volt). A motorja gyorsan melegedett mindig. A légkondi meg nem szertte az egyhelyben állást, olyankor nem nagyon tudott hideget befújni csak meleget, ami a kinti 40 fok mellett nem olyan vicces, hogy azt bevarázsolja az autóba Most így több negatívum nem nagyon jut eszembe.
Pozítivuma amit már feljebb is írtam, hogy egész jó a presztizse, valahányszor vki beleült, mindig megdicsérte milyen jól néz ki. Valamint, hogy megmentette az életem 1 éve, bár erre ráment a foga. Fékezés nélkül oldalba kaptak (vezető oldalon) 2 sávval odébb kötöttem ki, mivel az oldalról jövő elfeledkezett a jobb kézről, viszont karc nélkül kiszálltam (bár a gatyám teli lett). Mikor készült ez az autó tudták mit jelent alapanyagot építeni (nohh meg légzsákot, bár ez azóta is egész jól megy) az autóba, ennek azóta is örülök, s köszi mérnökök.
Valamint soha nem hagyott ott, mindig elvitt a-ból b-be, vagyis tette amit egy autónak kell.
Jahh s a V6 hang pöpec rob.

Hibalista

- elektronika minden mennyiségbe,

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Rover 75 1999

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)