Mint a bernáthegyi, általában lomha, de életet ment
Szöveges ítélet
Abszolút jól néz ki kívülről, belülről is egy tipikus angol lord (amolyan Jaguár kistesó enyhe nagy túlzással). A lényeg hogy baromi lomha volt (bár ez lehet hogy csak az automatának volt betudható) ahhoz hogy menjen már jó előre meg kellett padlózni, s az előzésnél is megfontoltnak s előre látónak kellett lenni, ha nem akart az ember kellemetlen meglepetést magának. Gyorsítás előtt 3/4ig gáz kicsit vissza padló neki (ilyenkor vált vissza a leggyorsabban, mert „egyből” tudja mit akarsz) váltás után motor felpörög (+1500 fordulat) hatásszünet majd gyorsulás (ha viszont automatát sportba teszed s kezdettől taposod akkor azért tud menni). Amúgy az elektronika mumus az autóba lakott, mindig valamilyen izzó kiégett benne, különös előszeretettel a hátsó rendszám világítás és az első indexek (bár utóbbi néha csak kontakthibás volt), azonban olyan nagyon ritkán volt, hogy minden égett volna. Belső komfortja jó volt (főleg ha vezetőülés gerinctámaszát eltaláltam s jól állítottam be, de ez inkább saját amatőrködésem hibája valószínűleg nem az autó hibája). Az első ülések háttámláját valószínűleg 170 centi magas emberekre tervezték, a teteje nekem kb a lapockámnál volt, de ez nem volt olyan zavaró, mint az hogy a kormány nem volt egy vonalba az ülés középvonalával. Az A oszlop hatalmas holt teret tudott bármikor varázsolni, ami esetenként okozott meglepit. Csomagtartója, hát nem egy szenesláda szállító, bár a hátsó roló tartója eléggé leszűkítette a teret. A kormány forgatása ahhoz képest hogy szervós elég nehézkes volt (pedig a szervo olaj szintje rendben volt). A motorja gyorsan melegedett mindig. A légkondi meg nem szertte az egyhelyben állást, olyankor nem nagyon tudott hideget befújni csak meleget, ami a kinti 40 fok mellett nem olyan vicces, hogy azt bevarázsolja az autóba Most így több negatívum nem nagyon jut eszembe.
Pozítivuma amit már feljebb is írtam, hogy egész jó a presztizse, valahányszor vki beleült, mindig megdicsérte milyen jól néz ki. Valamint, hogy megmentette az életem 1 éve, bár erre ráment a foga. Fékezés nélkül oldalba kaptak (vezető oldalon) 2 sávval odébb kötöttem ki, mivel az oldalról jövő elfeledkezett a jobb kézről, viszont karc nélkül kiszálltam (bár a gatyám teli lett). Mikor készült ez az autó tudták mit jelent alapanyagot építeni (nohh meg légzsákot, bár ez azóta is egész jól megy) az autóba, ennek azóta is örülök, s köszi mérnökök.
Valamint soha nem hagyott ott, mindig elvitt a-ból b-be, vagyis tette amit egy autónak kell.
Jahh s a V6 hang pöpec rob.
Hibalista
- elektronika minden mennyiségbe,
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.6/10) |
