Lomha,de takarékos
Szöveges ítélet
Azért vettem,mert már régóta tetszett.Újabb BMW-re nem futotta, így maradt valami,ami szép, nem átlagos.
Kb 3 hónapja van nálam, de még nem akarom eladni. Ez elég furcsa nálam, mert ez a 87. autóm.Félek attól, hogy nem csak addíg lesz nálam, amíg el nem viszik.
Ez akkor is így van, ha a típushibákról korábban tájékozódom. Belebotlottam az autóba és beleültem.230000km volt benne, de ettől nem ijedtem meg.Egy tulajdonosa volt eddíg.Gondolom nem véletlenül használta ennyi ideig.
A gyári tájékoztatót böngészve fönnakadt a szemem azon, hogy az országúti fogyasztást 5.4 l-ben adta meg. Na ezek nem normálisak- így magamban.15 mázsa az autó és ennyi nem lehet. Valóban több, de 6 fölé nem szokott menni autópályán sem 140-ig.
De az autóban nem ez a nagy durranás. Ennél sokkal fontosabb, hogy az átlag magyar azt sem tudja mi ez.Most már nem is fogja tudni, mert 5 éve a múlté a típus.
Az egykori családomnak autót keresek már 3 hónapja. A 200,Golf5,BMW120 jöttek szóba.Leginkább a Mercedes tetszik, viszont fapados a Roverhez képest.Ezt akkor éreztem, amikor visszaültam a helyemre.
Az autó minden porcikájában valami különleges élményt ad.Tökéletesen záródó ajtók, aminek már a hangja is élmény.Teljesen egyedi, más márkákra nem jellemző belső tér.Minden porcikájának tökéletes a kidolgozása.A hátsó ülések is kényelmesek hosszú úton is.Sokszor 7-800 km-t megyek és nem fáradok el benne.A szellőzés, fűtés hibátlanul működik.Nem is kapcsolom ki, csak a hőmérsékletet állítom.A fogyasztás így is 6 liter.
Sokszor azon kapom magam, hogy csak állok, nézem és nem tudok elszakadni az autótól, akár egy igazi nőtől.
Még nem padlóztam le az autót.150 körül még nem erős a szélzajEgy ideje már nem annyira sietős, mert úton-útfélen vadásznak rám.Jó lesz beállni a sorba.
A futómű kissé lágy, de meg lehet szokni.
Valami nagyon nem tetszik az autóban.Nem bővíthető a raktér az ülések döntésével.Néha kellene csak, de akkor nagyon.
Összességében nem tudok rosszat mondani az autóról.Többen a kuplung hibákat emlegetik, igaz ez nálam is jelenkezett, de ha valaki nem ötletszerűen áll egy hiba kijavításához, hanem tudja milyen hibajelenségnek mi a konkrét oka nem jár rosszul az autóval.
Többször előfordult, hogy a sárga hibajelző lámpa égett. Egy alkalommal csak apró kontakt hiba volt a hátsó lámpa csatlakozásnál.
Mindíg is vallottam, hogy szeretni kell az autót és soha nem lesz bajod vele.
Hibalista
- Kormányösszekötő + futóműállítás 10000 - Kuplung munkahenger jav 3000
Ide hordtam szervizbe
Pécsvárad, Sándor Elek Pécs
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 230000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Vito | Következő autója? | még nem tudom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
