A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Rover » 75 (1999)

75 1,8 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis zászlóshajó

Szöveges ítélet

A 75 valójában idősebb emberek számára lett készítve.

Többek véleménye szerint a karoszériadizájn a Jaguárokról lett lekoppintva. Viszont ha valaki tüzetesebben megszemléli a Rover 75 történelmi elődmodelljeit, teljes mértékben kizárható ennek lehetősége.

Autónk 2003 végén lett forgalomba helyezve, 1999-től raktáron állt. Az adásvétel megkötéséhez nagymértékben hozzájárult a 40%-os árkedvezmény.
A belsőtér-kiképzés szinte egyedien szép. Kellő mértékben érződik a kialakítására költött rekordösszeg, a tömegautók kategóriájában csúcstartó kb. 13 milliárd Ft. Elvétve hallottam ropogást a műszerfal jobb oldala felől kezdetben, de már elmúlt. Gyorsforgalmi úton érzi jól magát, nagyszerű a rugózás, a kényelemre nagy hangsúlyt fektettek. Kifejezetten nehéz, de nem nehézkes autó. A nyolc légzsák és a rendkívül merev, masszív karoszéria nagy biztonságérzetet kelt. Mindezt tovább emeli a törésteszt maximális (ötcsillagos) eredménye is, ami még manapság (2009-ben) sem teljesen természetes dolog - még ebben a kategóriában sem (lásd Peugeot 607). A karoszéria merevségét tanúsíthatja, hogy bármilyen magas járdaszegélyre is kényszerülök felparkolni, egyetlen apró karoszériaropogást sem hallok. A kocsiból való kilátást zavaróan korlátozzák a vaskos, légzsákokkal teli oszlopok.

A motor nem pörgős, nyugodt vezetésre alkalmas. A végsebességet még ki sem próbáltam rajta, talán majd ha biztonságos lehetőségem adódik nyugati sztrádán..:) Erős kanyarban nagyobb mértékben dől meg mint a szokásos mai autók, szokni kell. Nedves úton nagyfokú kanyarodáskor enyhe alulkormányozottságra hajlamos. Hozzáteszem viszont, hogy az ilyen vezetési stílus abszolút nem illik a kocsi egyéniségéhez.

Ami a fogyasztást illeti - hosszú távon, ismert útvonalon közlekedve, sebességkorlátozásokat a törvény szerint betartva - odafigyelve leszorítható akár 5,5 l/100 km alá is - a fedélzeti számítógép szerint. Mielőtt bárki kételkedne az elektronikában: sietősebb tempónál sosem mér 7 liter alatt.

Apróbb bosszúság, hogy a középső féklámpa szinte mindenkinek leválik a hátsó szélvédő felső pereméről. A hátsó vaskos ajtók nedves időben nehezebben nyílnak, a hölgyeknek ilyenkor kötelező az ajtónyitás.. Több 75-ös tulajdonosnál kellett hűtőventilátort cserélni, és nem ajánlott rakodni az első ülések alá - kikapcsolhat a légzsák. Az ajtóküszöbök nincsenek megfelelően rögzítve, könnyen le lehet rúgni őket.
Nekem bejön az autó, minden nősülő haverom kölcsön szeretné kérni menyasszonyi kocsinak :)

Hibalista

- Nem értek hozzá, egyszer elszakadt egy kábel a motorblokk borítója alatt, és ettől rángatott menet közben 10.000 km után. Állítólag a kocsi tipikus hibája. Javítási költség a márkaszervizben 10.000 Sk (90.000 Ft). - 97.000 km-nél felforrt a víz - hengerfejtömítés. 115.000-nél szintén. Fölösleges összeget írnom, mert ismerősnél volt javíttatva - ilyen árért senki idegennek nem javítaná meg. A márkaszerviz szerint ez is típushiba. Az autó igencsak komótosan - öregaspósan volt vezetve, mivel tudjuk - nem az a tipikus elnyühetetlen fajta gép. Éppen ezért tartom arcátlanságnak a kétszeri hengerfejcsere szükségességét 125.000 km előtt. Jobb első ABS szenzor csere 125.000-nél (170 EUR).

Ide hordtam szervizbe

V.A.S. Dunaszerdahely

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

AUTO-KOVO PLUS s.r.o.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 125000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 323 Következő autója? talán Focus
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Rover 75 1999

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)