Kár, hogy vége
Szöveges ítélet
Az európai történelem determinálja, hogy egy német tervezés? angol klasszikus az valami olyasmi lesz, amire oda fognak figyelni. A 75-ös dizájnja nem megosztó, még nem találkoztam olyannal, akinek a külseje ne tetszett volna, beülve pedig mindenkinek leesik az álla.
Szerencse, hogy nem adtam hitelt a vásárlás el?tt a lusta és trehány angol összeszerelésr?l szóló pletykáknak. Az autóm most, 36 ezer kilométeresen is pont olyan kifogástalan, amilyen akkor volt, amikor megvettem -no jó, mondjuk a lengéscsillapítók már er?sen Demszkysek...
A BMW 2 literes dízelmotorjáról mindenki tudja, hogy kegyetlen jó, persze nem lesz t?le Speedstar a kocsi, de úgy 1800 és 3000 között szinte mindent meg tud csinálni. És megbízható, és keveset eszik (az adat, amit megadtam, vegyes üzemmódra vonatkozik). És amikor most, télen, éjszakánként beültem a mínusz tizenakárhány fokban a kocsiba, pont úgy indult, mint nyáron, a tengerparton.
Hibalista
- 36 ezer kilométer után még csak kötelez? szervize volt, illetve, amit már mások is írtak: a fényszóróizzókat nagyon gyorsan zabálja (kb. 2 hónap/darab). Viszont legalább kijelzi a m?szerfalon, amikor kiég, nem a szembejöv?kt?l kell megtudni.
Ide hordtam szervizbe
Wallis
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 36000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Leganza | Következő autója? | BMW 530d |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
