Az életmentő
Szöveges ítélet
Az autó számomra egy álom megvalósulása volt, ami sajnos nem tartott sokáig (erről egy kicsit később). Az autóról általában, igen jó áron jutottam hozzá (köszönhető a kínaiaknak), az autó igen jól felvolt szerelve: ABS,ESP, kétzónás digit klíma, CD/6-os CD táral/, tolató radar, 4 el.abl, multi kormány, 8 légzsák, stb. Az autó formája szerintem kívűl-belül kifogástalan. Ezzel a motorral elég jól ment főleg 3000 felett, egy előzésnél az ember igen hamar beleért a 160-ba. Én személy szerint elégé hajtottam a kicsikét, de a fogyasztása szerinetm nagyon jó volt átlag 10 liter, de ha nem tapostam neki akkor 8,2 /városon kívűl/ 10-12 /városon belül/.
Amiért véleményt írok erről az autóról /4 hónap és 10ezer kilométerrel a hátam mögött/, az azért van, mert megmentette az életemet, 90-es tempónál átakart menni előttem egy autó, hát nem sikerült és találkoztunk nekem a bal elején neki a jobb elején, utána ő a kocsi jobb oldalával hozzácsapódott az én bal oldalamnak, ezek után én lerepültem az útról /patka megdobott/ és egy beton kerítés sarka fogott meg. Ketten utaztunk az autóban mindketten egy karcolás nélkül kiszáltunk /szerencsére a másik autóban is/, pedig a kerítés jó 10 centivel benyomta a jobb első ajtót "V" alakban. Az csak apróság, hogy egy táblát úgy vitt el a kocsi jobb hátulja, hogy csak behorpadt, amíg a tábla 90fokban elhajlott és alatta a beton szétrobbantt. A Roverben a nyolcból egy légzsák nyílt ki, a másik autóban egyse, ez elég nagy baj, de gondoljunk csak arra, hogy légzsák nélkül egyből kitudtunk szállni az autóból, és a 4 ajtóból 3-at nyitni-csukni lehet. Úgyhogy ajánlom azoknak a Rover 75-öt, akik egy szép és biztonságos autót keresnek, és ne feledjük nem csak ebben az autóban nem nyíltak ki a légzsákok /a másik autó NEM Suzuki kategória volt!!!/. Az biztos, hogy a Rover 75 egy nagyon jól megépített autó, és a következő autóm is Rover 75 lesz, ezt azért merem kijelenteni, mert nem egy autóban ültem már, de az biztos, hogy nem írnám ezt az "ítéletet" ha egy Opel Astraban ülök.
Hibalista
- Kormánymű (kiszakadt a gumiharang és elkopott a fogasléc): 100.000Ft
- Elkoptak a fékek (csere: Brembo Sport): 100.000Ft
- Vezérműszíj csere: 100.000Ft
- Az autóban minden olaj cseréje: 50.000Ft
Ide hordtam szervizbe
Saját (ismerős) szerelő.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 92000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Seat Leon | Következő autója? | Rover 75 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
