A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Rover » 75 (1999)

75 2.5 V6 24V 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Az életmentő

Szöveges ítélet

Az autó számomra egy álom megvalósulása volt, ami sajnos nem tartott sokáig (erről egy kicsit később). Az autóról általában, igen jó áron jutottam hozzá (köszönhető a kínaiaknak), az autó igen jól felvolt szerelve: ABS,ESP, kétzónás digit klíma, CD/6-os CD táral/, tolató radar, 4 el.abl, multi kormány, 8 légzsák, stb. Az autó formája szerintem kívűl-belül kifogástalan. Ezzel a motorral elég jól ment főleg 3000 felett, egy előzésnél az ember igen hamar beleért a 160-ba. Én személy szerint elégé hajtottam a kicsikét, de a fogyasztása szerinetm nagyon jó volt átlag 10 liter, de ha nem tapostam neki akkor 8,2 /városon kívűl/ 10-12 /városon belül/.
Amiért véleményt írok erről az autóról /4 hónap és 10ezer kilométerrel a hátam mögött/, az azért van, mert megmentette az életemet, 90-es tempónál átakart menni előttem egy autó, hát nem sikerült és találkoztunk nekem a bal elején neki a jobb elején, utána ő a kocsi jobb oldalával hozzácsapódott az én bal oldalamnak, ezek után én lerepültem az útról /patka megdobott/ és egy beton kerítés sarka fogott meg. Ketten utaztunk az autóban mindketten egy karcolás nélkül kiszáltunk /szerencsére a másik autóban is/, pedig a kerítés jó 10 centivel benyomta a jobb első ajtót "V" alakban. Az csak apróság, hogy egy táblát úgy vitt el a kocsi jobb hátulja, hogy csak behorpadt, amíg a tábla 90fokban elhajlott és alatta a beton szétrobbantt. A Roverben a nyolcból egy légzsák nyílt ki, a másik autóban egyse, ez elég nagy baj, de gondoljunk csak arra, hogy légzsák nélkül egyből kitudtunk szállni az autóból, és a 4 ajtóból 3-at nyitni-csukni lehet. Úgyhogy ajánlom azoknak a Rover 75-öt, akik egy szép és biztonságos autót keresnek, és ne feledjük nem csak ebben az autóban nem nyíltak ki a légzsákok /a másik autó NEM Suzuki kategória volt!!!/. Az biztos, hogy a Rover 75 egy nagyon jól megépített autó, és a következő autóm is Rover 75 lesz, ezt azért merem kijelenteni, mert nem egy autóban ültem már, de az biztos, hogy nem írnám ezt az "ítéletet" ha egy Opel Astraban ülök.

Hibalista

- Kormánymű (kiszakadt a gumiharang és elkopott a fogasléc): 100.000Ft
- Elkoptak a fékek (csere: Brembo Sport): 100.000Ft
- Vezérműszíj csere: 100.000Ft
- Az autóban minden olaj cseréje: 50.000Ft

Ide hordtam szervizbe

Saját (ismerős) szerelő.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 92000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Seat Leon Következő autója? Rover 75
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Rover 75 1999

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)