A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Rover » 600 (1993-1999)

600 618i 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Kényszerből szerelem

Szöveges ítélet

Jó apám unszolására lecseréltem 2 évig használt 214Si-met. Fagyar szájjal hoztam el Pécsről az új autót. Szépség hibás volt, elég rendesen és belül is le volt lakva, hála a Mikola klánnak (igen, az a Mikola).
900.000 Ft-ot kértek érte és mivel motorikusan rendben volt megvettem.
Nem működött a vényszóró emelő, nem priccelt ablakmosó folyadékot, rossz volt az elektromos antenna, nem működött a rádió, törött tükrök, hátúl megnyomott löklap, elől kavicsfölverődés a löklapon, motorháztetőn. Kitört jobb első fényszóró, lógó tetőkárpit, a hangszórókról letépkedve a borítók és enyhén csöpögött belőlle az olaj és nem volt kézifék.

5 hónap és 200.000 Ft ráfordítással polir autót varázsoltam belőlle.
Találtam egy nagyon jó áron dolgozó Rover bontóst a szükséges alkatrészek beszerzésére.
Lámpacsere, fényszóró mozgatásnál csak szétcsúsztak a csatik, légszűrő csere, olajcsöpögést az új tömítés a deknin orvosólta. Fékbetét és munkahenger csere, löklapok az új tükrök és az új díszléc lefújása, a priccelők vízkövesek voltak, antenna motor és szár csere, biztosíték csere a rádiónál, tetőkárpit és hangszóró burkolatok visszaragasztása, összes kiégett műszerfalizzó cseréje, és 140000 km-nél motor generál.

A felújítás alatt nagyon beleszerettem. A "kényszer" házasságból igazi szerelem lett. Nem tolt ki velem folyton, mint a 200-as, nem zizegett, zörögött, nyikorgott. Halk volt és csendes. A futóműve igazi uras, kényelmes, puha de nem imbolygó. Minden hova elvitt és nagyon jól fogyasztott az 1850 ccm-hez képest, városban 6.8 liter országúton 5.9 liter!
Persze ésszel nyomtan, lehet vele többet is eteni!

Maga az autó egy 1999-es Rover 618i. 2002-ben Belgiumból, Brüsszelből behozott, British Green, rengeteg krómmal. Nagyon jól nézki, időtálló forma.
Vaj bőr belső, faberakás a középkonzolon végig, két légzsák, ABS, SRS, napfénytető, manuális klíma, elektromosan állítható és fűthető tükrök, elektromos antenna, elektromos ablak, indítás gátló, 15"-os gyári alufelni, állítható magasságú vezető ülésés, deréktámasz és könyöklő.
Elől elég a hely nem szűkös max. egy 140 kg-os embernek, aki majd 2 m magas. Hátúl a lábtér határ eset, viszont alacsony fejtér egy 180 cm-es embernek de az ülések kényelmesek, mind elől mind hátúl. Hoszzú utakra kiválló, városban is dinamikus. Parkolásnál figyelni kell, de nem vészes. A tükrök jók (még a brit is bár eléggé ki van fordítva a lapja). Csomagtartó nagy, de a zsanérok elvesznek helyet, nyaralásnál kellemtlen meglepetéseket okozhat a csomagtartó lecsukásakor. Az elektromos antenna nagyon dögös, ám télen nem árt zár olajzót, jég oldót magunknál tartani és nem szabad rácigálni, nyomni! (Üzenem Mikoláéknak!). A tükrök jól fűtenek, párától esőcseppig mindent leszárítanak. Ablakokkal nem volt gond, mondjuk a vezető oldali gumiját szilikonoztam mert szerúlt de az segített rajta.

1.300.000 Ft-ért számolták be egy 2001-es 75-ös Roverbe, álmaim autójába. Egy éve nem gondoltam volna, hogy ezt mondom, de hiányzik a 618-as még így is, hogy nem akármibe számítattam be. A 75-nek 3 hét után eltört a hátsó kilincsben lévő egyettlen műanyag alkatrész, azért ez rosszúl esett. Ilyen "apró" hülyeségeket a 618-as nem csinált. (mondjuk ettől még a 75-ös számomra a csúcsok, csúcsa)
Három különböző Rover típus után azt tudom mondani, hogy a 600-as benzinese az egyik legjobb, legmegbízhatóbb autó az elmúlt 20 év Roverjei közül.
Ment és tette a dolgát. Keresztűl-kasúl bejártuk egész Belső-Magyarországot, minden gond és baj nélkűl, igazi társ lett.
Mindekinek csak ajánlani tudom a márkát és a típust is.
Remélem a következő gazdáját is úgy fogja "szolgálni" mint engem.

Lehet, hogy nem egy autógyártási mérföldkő és biztos volt és lesz is baja de meg fogja hálálni a törődést, mint ahogy nekem is meghálálta.




Hibalista

- szélvédő, (3 hetesen, M0-áson) 45.000 Ft
- jobb első felső lengőkar 23.000 Ft
- jobb gömbfej 3500 Ft
- kormányösszekötő 6000 FT
- jobb hátsó fékmunkahenger (már úgy vettem, nem volt kézifék) 15.000 Ft

Ide hordtam szervizbe

Kocsis Autószerelő "Műhely"
Drága, kijárják a kocsiból az üzemanyagot és még meg is karcolják!!!!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Mogyorósi Balázs Békéscsaba
Fiatal srác, jól dolgozik, nem a legolcsóbb de megéri a pénzt.
Minden típust javít. Ez volt az első 600-as amit látott, gond nélkül elsőre rájött, mi mért nem jó!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 134000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Rover 214Si 16v Következő autója? Rover 75 2.0-V6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Rover 600 1993 (1993 - 1998)

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)