A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » zoe (2012)

zoe Q210 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zoe, ami felvillanyoz

Szöveges ítélet

Otthon nincs töltőm, kizárólag utcán töltök.
A Penny töltő jó, feltéve, hogy egyáltalán elindul. Grafikont is rajzol töltés közben. A LIDL teljesen kiszámíthatatlan, vagy az oszlop rossz vagy az applikáció, néha mindkettő.
Az önkormányzati ingyenes töltők elhanyagoltak, gyakran nem működnek.
A fizetősök közül a "MOL" a legjobb, tudja az AC43kW-tot és korrekt árazású, de kevés van belőle és az is összevissza. Esztergomban 3 is van, Miskolcon/Pécsett meg egy sem.
A leggyakoribb töltő a "Mobility", AC22kW, van hozzá tokenem, megbízható. Néhány helyen van AC43kW-os töltőfejük, de az perc alapú árazású, ami átverés. Miért fizessek 2x annyit egy kWh áramért, ha hideg az idő?
"TEAPONT" AC22kW töltő ritka, de megbízható.
"EP Chager" felejtős, a fizetési rendszerük egy agyrém.
"DriveE.ON" AC22kW jó, este 8 után 35% kedvezménnyel lehet tölteni.
"PARKL" applikáció nagyon jó, de szinte csak Budapesten elterjedt, ami nagy kár. Átvehetnék az "EP Charger" töltőpontokat, azokat úgysem lehet így használni.
Stop Shop "Emobility Solution"-t még nem használtam, az appot már megnéztem, bonyolultnak tűnt, letöröltem.
Az egyik kedvencem az Etele Plaza Kelenföldön, 40 töltőfej, zárt parkoló, se szél, se eső.
A Zoé előnye a 22/43kW-os háromfázisú töltőrendszer, hatszor gyorsabban tölt, mint a Nissan LEAF, én ezért választottam.
A kocsi leggyengébb pontja a TOMTOM navigáció, inkább a telefonomat használom helyette. Vagy nyomtatott térképet...
A kocsi hűtése/fűtése hőszivattyúról üzemel, kicsit hangos, de működik. "ECO" módban nincs se fűtés, se hűtés!
Összességében jó kis autó.

Hibalista

- Ablaktörlő lapát csere (OEM SWF) 6.000 Ft/pár, utastéri szűrő antibakteriális/aktívszenes 5.000 Ft/db, új szőnyeggarnitúra méretre gyártva 9.000 Ft/4 db. Egyik rendszámtábla világítás eltörött, 3.000 Ft volt az új (SzakálMetál). A hátsó ülőpadot kivettem takarításkor, az összes rögzítőfüle eltört, még nem pótoltam.

Ide hordtam szervizbe

Renault CsászárNagyon el vannak szállva, fél óra semmi 30.000 Ft. Kilencezerért akartak egy ózonos tisztítást (tízezerbe kerül egy új ózongenerátor). A vizsgához 22.000-ért csináltak volna érintésvédelmi vizsgálatot, ami 5 perc és 3.500 Ft volt máshol.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

SK otthon. Az utastéri szűrő csere 15 perc porszivózással együtt, a Renault szervízben 10.000 Ft lett volna csak a munkadíja, mert villanyautó.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2015
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 29000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? Insignia Következő autója? Ioniq elektromos
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault zoe 2012 (2017)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)