Metállkék élménybomba!
Szöveges ítélet
Úgy vettem, ahogy nem szabad...fénykép után. Bonnban az afgán kereskedő megkérdezte, jön valaki megnézni? Mondtam, most? Koronavírus ebzárlat idején? (2021. január) Senki. Akkor hogy? Mondtam, elhiszem, amit mond:) Tréleres kiment, hazahozta. Honosításnál egy hétig leveleztek-tanakodtak, mert ez a modell nem szerepelt az adatbázisban. Előző tulajdonosa Bettina néni, középkorú hölgy, hála Istennek megőrizte gyári állapotában, nem tuningolta szét (mint a többség). Persze, inkább spórolásból:) Márkaszervizbe egyszer vitte (2014) utána - bevallása szerint - ismerős szakikkal csináltatta meg, amit kellett. Eladásra előzékenyen meghagyta a hátsó féktárcsa+betétek+vezetőszár, valamint a lyukas klímahűtő cseréjét. Megcsináltattam. Rutin csere márkaszervizben: vezérmű és ékszíj, vízpumpa, gyertyák, olaj - már időszerű is volt.
Az autó jó, garázsban tartott, rozsda nincs. Az 1,15 l turbó motor elég rendesen viszi, futómű feszes, peres gumik, nem ebbe az országba való, ahol még az autópályákon is akkora úthibák vannak, hogy leharapom a nyelvemet:((( Viszont fordulékony, jól lehet kerülgetni az úthibákat:) Az autó szép, csili-vili kék még a felni is, sőt a belső is. A tető hátradobása zseniális, a csomagtér érintetlenül marad, bőven elég két személy holmijának (nyaralni és bevásárolni is mentünk). Kabrió feeling tökéletes. Az autó kényelmes, az ülések nagyszerűen tartanak, lehet kényelmes vezetési pozíciót találni, nem motoros az állítás, nem is hiányzik. Szokni kell, hogy az ablakemelők, tempomat kapcsolója középen lent van. Agyilag alkalmazkodni kell az autó méretéhez és a holt terekhez! Meg kell tanulni, hol-mit lehet (vagy nem) látni. Kapni fog kamerás visszapillantót. Audió rendszer vacak, a műanyag ajtóbetét rezonál - rendbe fogom tenni. Átgondolt konstrukció - még nem volt francia autóm, kellemes meglepetés, mert jó.
Hibalista
- csak természetes kopás, ill. elhasználódás - féktárcsa és betétek, izzók, ablaktörlő lapát, gyújtógyertya
Ide hordtam szervizbe
A márkaszerviz - gyorsan dolgozik, árak éppen elfogadhatóak, de nem ad tanácsot és nem ad érdemi választ kérdésekre. A kocsit nem hagyták megnézni az emelőn, mondván, ügyfél nem léphet a műhelybe.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Márkafüggetlen szerviz, meg lehetett nézni az autót az emelőn, megbeszélni, mit hogy csinálnak. Árak éppen elfogadhatóak.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Daihatsu Applause, Honda Civic, Lancia Thesis - mind megvan | Következő autója? | ??? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.8/10) |
