Elérhető luxus
Szöveges ítélet
Mindig is tetszett ez a típus, amiért annyira egyedi.Van aki szereti és valaki utálja, de mindenki egyet ért abban , hogy kényelmesebb autó nem sok van a Vel Satison kivül. Méltán említik a francia autóipar csúcsának.
Pozitív:
Kényelmes , nagy, fejedelmi belső tér. Nem izzad bele az ember a bőrülésekbe , ami ritka. Ennek oka, hogy apró lyukkal látták el az ülőfelületeket .
- A gyári hifi jó szól csak sajnos nem olvassa az írott cd-t.
-Erős nyomatékos motor, jó fogyasztással.Én elég tempósan közlekedtem vele, de még így sem tudtam 9 liternél többet megetetni vele, vegyes használat esetén.
-Kényelmes komfortos futómű! Nekünk nagyon bevált a babával. Akinek kisgyereke van az tudja milyen az amikor a gyerek feje rázkódik az ülésben alvás közben. Kicsit billegős az autó , de nem is sportos vezetésre tervezték.
Nagyon csendes beltér. Ezzel a felszereltséggel jár a dupla, ragasztott oldalszélvédők , amik nagyban csökkentik az utastérbe bejutó zajt.
Jó világító xenon fényszórók , amit a szemben közlekedők már kevésbé szeretnek!
NEgatív:
-A dízelekkel járó füstfelhő gázfröccs esetén.
- Automata váltó néha kiszámíthatatlan módon vált. Általában túl pörgeti a motor, ami egy dízelnek nem tesz jót. Viszont kellő gyakorlással , tapasztalattal rájön az ember a kezelésére.
Összegzés:
Nagyon kényelmes, erős és egyedi autóról van szó , ami jó ár és teljesítmény arány nyújt. Nem kell senkinek megijedni a nagy motortól. Ilyen korú autóknál ez kifejezetten előnyt jelent , hiszen egy ekkora teljesítményű motort ( 180LE) nehéz széthajtani. Csak egy példa 120-nál 1800-at pörög a motor!!
Fontos tanács!
NE bízzon senkibe az ember amikor autót vásárol!!!
Már rögtön az elején el kell kérni a motorszámot és be kell vele fáradni egy hivatalos szakszervizbe. Ott a szám alapján utána lehet nézni , hogy mi történt az autóval és , hogy a javítások pontosan milyen km-óra állásnál lettek elvégezve. Ebből már lehet következtetni az autó állapotára és valós kilométer futására. Függetlenül attól , hogy az autó Magyar vagy külföldi volt. Gyanús lehet az is , ha valaki a motorszámot nem akarja megadni, az ilyen eladót mindenképpen kerülni kell.
Remélem segítettem azoknak, aki ilyen nagyszerű autót akarnak vásárolni.
Üdv.
Hibalista
- - Jobb e. lengéscsillapító csere ( 24e)
- - Jobb e. komplett zár csere ( 27e)
-
Ide hordtam szervizbe
Renault Nyéki , Balassagyarmat ( Nyéki Ákos )
Megbízható, segítő kész és, ami manapság egyre ritkább: Tiszteségesek!!
Végig az autója mellet lehet az ember és szívesen adnak jó tanácsokat az autóval kapcsolatban.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | C5 HDi exclusive | Következő autója? | Vel Satis. Citroen C6 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
