A kedvenc cirkálóm :-)
Szöveges ítélet
Igazán nem akarok áradozni de nagyon elegáns, kényelmes az utak "csendes"bajnoka. Az V6-os agregát bőséges erőtartalékkal rendelkezik minden pillanatban, de nem versenyautó hanem egy igazi nemes országúti CIRKÁLÓ:-)
Az ülések elöl -hátúl minden luxus -igényt kielégítőek, kényelmesek, jól tartanak hosszú úton is. A aktív-passzív védelmi kellékek sora teljes. A Cabasse HI-FI jól szól. A fogyasztás csak attól függ, hogy menniyre taposom . Leginkább tempomattal használom, 90-110km/h sebességgel 6/100km átlaga. Vegyes használati fogyasztása jelenleg 8 l / 100km . Persze 180km/h seb.-nél iszik 13 litert.
Padlózásnál erősen kormol ,na de olyankor a 3000cm3 ...hörböl rendesen:-)
Nekem 120km/h tempónál 2250 motorfordulatot mutatnak a műszerek.
A futóműben keltkező hibák csak Mo.-on jellemzőek...a "jó" utak előhozzák a bajtokat!
Hát röviden ennyi, de szivesen válaszolok e-mailban kérdésekre: tesa1@freemail.hu
Minden szó igaz!
Hibalista
- Mo.-i forg. helyezett , szervizelt kocsit sikerült vennem, valós km-rel, vezetett szervízkönyvel.
- A csomagtér ajtó motorját és a hátsó kanyarstabilizátor gumibakjait cserélték garanciálisan .
- Közben elkopás miatt (38ezer km)első-és (55 ezer km) a hátsó fékbetét+féktárcsa csere.
- Az akkummulátor elgyengült (85Ah 800A) 4 évesen, generátor ékszíj is cserés lett (55ezer km nél) , a jobb első kerékcsapágy (79 e km nél) cserés , a 72e km (80ekm) nagyszervíznél az ELF 5w-40es olaj+szűrő, gázolajszűrő,levegő és klíma szűrőket cserélték ki. Lengéscsillapítóknál és a fékeknél gyári adatokat mértek, hibátlanok.
- 2008/09/05:
- 92.000 KM nél a (100.e km )SZERVÍZBEN:ELSŐ FÉKBETÉTEK-17e FT, BAL KÜLSŐ KORMÁNYÖSSZEKÖTŐ + J. BELSŐ Kormányösszekötö :17 e+ 14e FT.
- Olajcsere: 7 LITER 5W-40 ELF OLAJ+ OLAJSZŰRŐ:24e +13e FT.
- FÉKPAD+FUTÓMŰ BEÁLLÍTÁS 7,5e FT.
- FÉKEK ÉS A FUTÓMŰ GYÁRI ÉRTÉKEKEN.
- 2009/01/21:
- 102400. KM: J.O külső kormányösszekötö csere+futómű beállítás, vészvillogó és szélvédő fúvóka csere, a klímaventillátor motor szénkeféjét tisztítani kellett és a csapágyakat zsírozni.
- Eddig semmilyen motorikus a haladást és üzembiztos közlekedést megzavaró meghibásodást nem észleltem. Szerintem ezek eddig olyan hibák keletkeztek amik minden kocsin előkerülnek 1000e km Mo-i vidéki utakon való közlekedéssel. A kopó alakatrészek pedig evidens, hogy cserések leszek idővel. Minden karbantartást a szegedi Renault Molnár szakszervíz végzett, gyári alaktrészekkel, cserekocsit adtak.
-
Ide hordtam szervizbe
Renault Molnár Autóház Kft. Szeged
Herke Sándor úr precíz,pedáns, megbízható ügyfélszolg. vezető. Kiemelkedő -példaértékű ember!!!
40% munkadíj és 10 % alkatrész kedvezményt kaptam de szeritem semmit nem ér.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
A kocsit csak és kizárólagosan Rozinda Gábor szerelő úr javítja, makulátlanul- precízen látja el feladatát.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 31620 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Fusion | Következő autója? | Aki beleül biztosan megszereti |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
