A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Twingo (1993-2006)

Twingo 1.2 Authentique 1149 cm3, 43 kw 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egyszerű mint a faék, de kivitt a világból is.

Szöveges ítélet

Nem terveztem Twingot venni. Volt egy kevés megtakarított pénzem, és kellett egy autó, ekkor 2011 nyarát írtunk. Néztem a netet, jártam kereskedéseket. Nem volt konkrét típus elképzelésem. Annyit akartam, hogy olcsón fenntartható, keveset fogyasztó és könnyen szerelhető legyen. Az egyik szegedi autókereskedésben megláttam. Árban baráti volt, beleültem, kipróbáltam, megtetszett.
Ekkor 116.000 km volt benne és 8 éves. Én lettem a 3. tulajdonosa. Semmi csicsa nem volt benne, csak elektromos ablak, meg légzsákok. Klíma, szervó kormány nuku. Még vásárlás előtt elvittem a kocsit egy műszaki állomásra, ahol csináltak egy próba műszakit, amin csont nélkül átmenet. Megvettem, hazavittem.
Mivel indításkor mindig adott egy furcsa kattanó hangot, így önindító, illetőleg generátor felújítással kezdtem, meg persze szűrő, olaj csere. Kb 30.000,-Ft-ból kijött. Pár napra a vásárlás után nem indult, csak ha levettem az aksiról. Mint kiderült, a kapott két kulcs közül az egyiket nem mindig akarta felismerni az immo. Valószínű, hogy az előző gazdánál leesett a kulcs, a másik kulccsal a mai napig hibátlanul üzemel.
Pár hónapra rá a jobb oldali kerékcsapágy búgni kezdett, így az is csere.
Ezután több év gondtalan autózás következett. A műszaki vizsgákon felkészítés nélkül átment. A csillagok alatt tartom, de rozsda nincs rajta.
Idén elromlott a jobb oldali elektromos ablakemelő, ez még javításra vár. Az idei műszaki előtt a jobb oldali kormányösszekötőt kellet cserélni.
Szeretem az autót, de lassan kinőttem, idő közben család tervezés stb...kelleni fog egy nagyobb.
Sajnálattal fogok megválni tőle. Tudom, hogy nem lesz még egy ennyire "problémamentes" használt autóm. Jóformán csak tankoltam bele. Volt hogy a egy teli tankkal majd 800 km-t autóztam. Most 145.500 km van benne.

Első autónak, illetve olyanoknak akik egyszerű, de olcsón fenttartható kocsit szeretnének, elég nekik a 3 ajtó, csak ajánlani tudom.








Hibalista

- Évenkéti szűrők és olajcsere kb 15.000/év
- Önindító csere+munkadíj 16.000,-Ft
- Jobb első kerékcsapágy+ munkadíj 15.000,-Ft
- Jobb első kormányösszekötő rúd+ gömb +munkadíj 15.000,-Ft
- Központi zár beszerelése 10.000,-Ft
-

Ide hordtam szervizbe

Ismerős

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Opel Rupesky Szeged

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 116000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Valami családi egyterű
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Twingo 1993 (2005 - 2006)

További ítéletek (152 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)