A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Trafic (2014)

Trafic dCi 115 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Praktikus, de semmi több. Pont, mint egy csavarhúzó

Szöveges ítélet

A munkahelyemen várt az újnak mondott, de apró sérülésektől már nem mentes furgon. Semmi komoly, de egy "új" autónál azért furcsa. Az első utam után és innentől a javításig minden út után az első lökhárító egyik szegecsét újra a helyére kellett pattintani. 179km-el vettem át a verdát, de eddigre már fel volt matricázva és be volt polcozva, a fene tudja, hogy hol csinálták. Nem én fizettem érte, nem tettem szóvá.
Már az első utam óta kb. 500-600kg szerszámmal használom. Nem tudom, hogy mire képes üresen, de így megpakolva is bámulatos a menet teljesítménye. Vidáman tartja a lépést a forgalommal és bőven marad benne tartalék. Cserébe kanyarokban elég bizonytalan és nem csak az úthibákat mutatja meg, de ha átmegy egy érmén, simán megmondom, hogy fej volt, vagy írás. Az utastér praktikus, de puritán. Csak annyira kényelmes, hogy az ember örömmel szánja rá magát a kiszállásra, mikor célbaért. Szerencsére a rádió túl tudja kiabálni a menetzajt, bár a telefonban csak akkor hall a másik fél, ha 60-alá lassítok.
A raktérre viszont nehéz volna panaszkodni. Bár én már bepolcozva kaptam meg, de elég sok rögzítő pont van, szerintem jó lehet szállítani is vele.
A fűtése elég gyengus, cserében a tükörfűtés kapcsolója az utas elé lett rakva (jobb kormányos a kocsi). Viszont az ablaktörőnek nincsen olyan funkciója, hogy csak egyet töröljön. Van állítható szakaszos, folyamatos és gyors, de egyszeri törlést csak úgy tud, ha a szakaszosba kapcsolom és vissza. De az igazi kihívás a tolatás tükörből, ha nincsen segítség. A hosszú furgonhoz képest apró és osztott tükrökben nagyon rosszúl látni be a kocsi végét.
Egyetlen dolog nyűgöz csak le benne. Komoly veszélynek vagyok kitéve egy gyorshajtási birságra, de ezt a furgon előnyére írom. Egyébként nem nagyon képes érzelmek kiváltására. De nem is dolga. Munkaezköznek, szerszámnak elég jó, de semmi többet nem ad.
Illetve mégis. Van benne egy rejtvény kapcsoló. A váltó mellett található egy nyomógomb ECO felirattal. A leírás szerint, ha benyomom, akkor nem csak felvillan egy ECO felirat a szűszerfalon, de elvesz a teljesítményből és csökken a fogyasztás. Nem én volnék, ha nem probáltam volna ki. Tényleg világít az ECO felirat a műszerfalon és tényleg elvesz a teljesítményből elég sokat, (bár még így is bőven elég ami marad) de a komputer szerint a pillanatnyi fogyasztás majdnem a duplájára ugrik fel és utána is az előtte lévő fogyasztás fölötti értéket mér úgy 20-25%-kal. Azóta van a cégnél 3másik ilyen furgon, mindnél ez történik, de még nem fejtettük meg az értelmét.
A másik csoda egy másik gomb benne. Ez a leírás szerint akkor hasznos, ha az ember elakad hóban, vagy sárban. Amolyan elekronikus difizár szerűség, de még nem akadtam vele el, hogy használnom kellett volna.
A négy kereket leszámítva ezek benne az extra tartozékok.
2 év után a munkahelyem úgy ítélte meg, hogy egy másik kolléga kapja a vasat engem meg beültettek egy új (ezúttal valóban új) Ford-ba. De ez majd egy másik történet lesz, ha lesz.

Hibalista

- Mikor megkaptam, az egyik lökhárító tartó szegecs rendre kipattant. Garanciában javították. - Az üzemanyag ellátó rendszer hibát jelzett. Garanciában kitisztítottak valamit. Állítólag az volt az oka, hogy nem vezetek elég durván. :-)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2016
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Expert Következő autója? Transit Custom
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Trafic 2014 (2018)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)