A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Trafic (2001)

Trafic 1,9 dci 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Tgk&szgk: a legjobb

Szöveges ítélet

Kényelmes nagy családi-áruszállító, 9 személyes hosszított. Elötte Fiat Scudom volt amivel szitém meg voltam elégedve, bár mostmár visszatekintve ez sokkal jobb. Kétszer akkora, kevesebbet fogyaszt, a klímája sokkal jobb.
Nagyon jó a 6 sebességes váltó, 6.-ban 140-nél 3000-es fordulat. Autópályán 150-160-as utazó 8 literes fogyasztás klímával. 120 fölött lassan gyorsúl az 1,9-es TD Scudohoz hasonlítva, de ne felejtsük el, hogy a Scudo 3 m3-es a Trafic 6 m3-es rakterü.

Hibalista

- Jobb-bal oldali kormányösszekötő, bal oldali gömbcsukló. Az alkatrész beszerzés nehezen megy, mert a boltoknak rossz a számítógépes rendszerük. 120 000-nél vezérmű csere 100 000 Ft minden alkatrész hozzá. - - A motor erőtlen lett.Nem vittem márkaszervizbe, mert a bőrt is lenyúzták volna így viszont tovább tartott megtalálni a hibát. EGR szelep, légtömegmérő, turbó levegőszabályzó mágnesszelep, ezek közül kellett kisakkozni, nem mindegy az ár miatt. EGR-t elég volt tisztítani spóroltam 35 000, légtömegmérőt szereztünk de szerencsére nem ez volt a rossz, megint spóroltam 50 000, mágnesszelep maradt szerencsére ez a legolcsóbb 13 000. Csere után rendbe jött minden. Márkaszerviz nem vacakol egyből cserél mindent és tudjuk amúgy is olcsón dolgoznak. - Utas oldali elektromos ablak meg állt, szerencsére csak a vezetőoldali dupla kapcsoló a hibás 10 000 a csere meg 3 perc. - - Eltelt egy kis idő meg + km-ek. - Olajcsere 15000 km ként mert vigyázunk rá meg is hálálja nincs komoly baj. - Az utak eszik (szerintem nem az autó hibája lehet hogy az utak?)de nagyon eltalált szerkezet nem drága és strapabíró. Szinte az egész távot Budapesten tettem meg ez is befolyásolja. - Átestünk a kuplungcserén 240000-nél szerencsére nem kell lendkereket cserélni így nem is vészes, azért vezérművel, olajcserével együtt azért tud fájni. Ha már szétszedtük motor váltó tartó bakok venni nem szabad, elég fel újítani. - Jó franciához méltán jönnek az elektromos hibák egy vezeték eldörzsölődik néha ott, ha jó a szerelőd ez nem vészes csak kellemetlen. - És telt az idő gyűltek a km-ek jöttek a problémák. A váltófelújítást nem úszhattam meg.(az autót taxiként használom sok éve, emiatt szinte csak városban használom és emiatt az 1-es szinkron ment tönkre) - A megtett táv miatt cserélgettük a futómű alkatrészeket, de szerencsére ezek nagy költségű dolgok. - Motortartó bakok, 380 000 kn-nél első gátlók. - Megérte a vásárlás minden forintját, de szegényke lassan megérett a cserére ami hamarosan eljön, addig is megteszünk még együtt újabb 50 000 kmt -

Ide hordtam szervizbe

Pécel Papp szerviz Jó, mert ismerős

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 67000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 330000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Scudo 1,9 td Következő autója? Mercedes E 212
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Trafic 2001 (2001)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)