Tgk&szgk: a legjobb
Szöveges ítélet
Kényelmes nagy családi-áruszállító, 9 személyes hosszított. Elötte Fiat Scudom volt amivel szitém meg voltam elégedve, bár mostmár visszatekintve ez sokkal jobb. Kétszer akkora, kevesebbet fogyaszt, a klímája sokkal jobb.
Nagyon jó a 6 sebességes váltó, 6.-ban 140-nél 3000-es fordulat. Autópályán 150-160-as utazó 8 literes fogyasztás klímával. 120 fölött lassan gyorsúl az 1,9-es TD Scudohoz hasonlítva, de ne felejtsük el, hogy a Scudo 3 m3-es a Trafic 6 m3-es rakterü.
Hibalista
- Jobb-bal oldali kormányösszekötő, bal oldali gömbcsukló. Az alkatrész beszerzés nehezen megy, mert a boltoknak rossz a számítógépes rendszerük. 120 000-nél vezérmű csere 100 000 Ft minden alkatrész hozzá. - - A motor erőtlen lett.Nem vittem márkaszervizbe, mert a bőrt is lenyúzták volna így viszont tovább tartott megtalálni a hibát. EGR szelep, légtömegmérő, turbó levegőszabályzó mágnesszelep, ezek közül kellett kisakkozni, nem mindegy az ár miatt. EGR-t elég volt tisztítani spóroltam 35 000, légtömegmérőt szereztünk de szerencsére nem ez volt a rossz, megint spóroltam 50 000, mágnesszelep maradt szerencsére ez a legolcsóbb 13 000. Csere után rendbe jött minden. Márkaszerviz nem vacakol egyből cserél mindent és tudjuk amúgy is olcsón dolgoznak. - Utas oldali elektromos ablak meg állt, szerencsére csak a vezetőoldali dupla kapcsoló a hibás 10 000 a csere meg 3 perc. - - Eltelt egy kis idő meg + km-ek. - Olajcsere 15000 km ként mert vigyázunk rá meg is hálálja nincs komoly baj. - Az utak eszik (szerintem nem az autó hibája lehet hogy az utak?)de nagyon eltalált szerkezet nem drága és strapabíró. Szinte az egész távot Budapesten tettem meg ez is befolyásolja. - Átestünk a kuplungcserén 240000-nél szerencsére nem kell lendkereket cserélni így nem is vészes, azért vezérművel, olajcserével együtt azért tud fájni. Ha már szétszedtük motor váltó tartó bakok venni nem szabad, elég fel újítani. - Jó franciához méltán jönnek az elektromos hibák egy vezeték eldörzsölődik néha ott, ha jó a szerelőd ez nem vészes csak kellemetlen. - És telt az idő gyűltek a km-ek jöttek a problémák. A váltófelújítást nem úszhattam meg.(az autót taxiként használom sok éve, emiatt szinte csak városban használom és emiatt az 1-es szinkron ment tönkre) - A megtett táv miatt cserélgettük a futómű alkatrészeket, de szerencsére ezek nagy költségű dolgok. - Motortartó bakok, 380 000 kn-nél első gátlók. - Megérte a vásárlás minden forintját, de szegényke lassan megérett a cserére ami hamarosan eljön, addig is megteszünk még együtt újabb 50 000 kmt -
Ide hordtam szervizbe
Pécel Papp szerviz Jó, mert ismerős
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 67000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 330000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Scudo 1,9 td | Következő autója? | Mercedes E 212 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
