Sok "apró" hiba...
Szöveges ítélet
Motorikusan nagyon jó volt, hegyen völgyön 800-900kg-mal 140km/h, le a kalappal (kb. heti 1200km-ert kap)
Rövid távon kényelmes, de hosszú úton az utasok ´fémen´ ülnek!
Raktér nagy, lehet bele pakolni rendesen!
Jó a 6 sebességes váltó, fogyasztása is tetszik!
Minden extrát kértem amit csak lehetett 2002-ben hozzá rendelni!
Írhatnám, hogy nekem nem érte meg, de hazudnék, mert kidolgozta az árát és többnyire eljutatott a célig, ha nem lettek volna ezek a hibák, akkor csak ilyen autó kéne!
(Én lehet, hogy kifogtam a rosszat ebből a tipusból, ezért senkit nem akarok lebeszélni róla...)
Hibalista
- -6.500 km-nél nagynyomású préselt kütyü ment szét, kicserélték, majd a második alkalommal körbe hegesztették, rá 2hónapra a Renault Hungária behívta cseréltetni, gyári hibás.
- -Bal hátsó fék (munkahenger) 18.000.km-nél a fékpofák állapota: külső:80% , belső: fém!
- -az elektromos ablakokat már úgy javítom itthon, mintha én terveztem volna. (hol működött, hol nem)
- -múlt héten volt fékcserén (gyári tárcsa darabja 28.e fékpofa 16.e)
- -most turbó cserés lesz nagy valószínűség szerint, 196.000km-nél (azt mondták jó, hogy ennyit elment) Vigyázzon mindenki, hol, mit cseréltet mert turbónál van ´pár ezer´ forint eltérés! Egy helyen az új 341.e míg 300km-rel odébb 220.e , de ha otthagyom a régit akkor 190.ezer!) a fékeknél nincs eltérés, de létezik után gyártott is, igaz a hátsónál nincs mit tenni, mert gyárilag együtt van az aggyal, de csapágy nem jár vele (utángyártott nincs, én nem találtam)!
- -középkonzol világítás megszűnt
- -Egyszer Győrben ragadtam egy körforgalomban, mert 3éves korában a felső holtponti jeladó vezetéke el volt oxidálódva. A szerlők 3órát szenvedtek, mire rájöttek, miért nem lehet beindítani. (12ezer Ft-os alkatrés nem volt sehol raktáron!)
- Azt mondták suttogva, ha még egyszer leáll emiatt, akkor hajítsam ki a jeladót és csavarintsam össze a 2 vezetéket!
- A szélvédő feletti gumi csík (nyáron omega alakú volt), cserélték, majd az autópályán a tetőre koppintott, (nem tetszett a 130km/h neki) otthon ragasztót kapott!(most minden ok)
- -ennyit a hibákról...
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 215000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | VW T4 | Következő autója? | Már nem tudom, |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |