A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Trafic (2001)

Trafic 1,9 DCI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nekem bejött

Szöveges ítélet

Céges autóként kaptam C15,Berlingó,Kango után.
Eleinte kissé fura volt hogy egy számmal nagyobb mint az előző autók,de most már kisebbet nem is választanák.Sokan fikázták hogy igy sz*r úgy sz*r de nekem tényleg szinte semmi bajom nem volt vele.Egy probléma adódot ami az üzemanyagcső nem megfelelő rögzítése okozta.Ez azt eredményezte hogy amikor belementem egy tekintélyesebb tócsába akkor a cső a tank felett összegyűrődött és az autó megállt,mert nem volt megfelelő üzemanyag utánpótlás.Ez az első alkalommal miért is ne este fordult elő.A másnap megérkező sárga angyalos sem bírt vele,majd autómentős nagyégés,de a szervízbe egy kis mosolygás és alábújás után egy mozdulatos javítás.Végül a megoldást egy vezetékkötegelő jelentette.Az autó motorikusan nagyon jó az autópályán sem lehet vele szégyent vallani,tartósan 140-150 de a vége ennél feljebb van sokan meglepődnek tőle :) ,előzni nagyon jól lehet vele,dinamikus erős,a 6-os váltó franciákat meghazudtolva működik.Futóműve elég strapabíró,nekem most 200.000-nél kelett hozzányúlni mert azért már eléggé kopogóssá vált,bár sokat megyek mellékutakon is és nem nagyon van kímélve.Ha azt nézem hogy az első 200.000 km-t egy garnitúra téli és egy nyárival lett teljesítve,akkor ez mindent elmond (a télit most nyáron koptatom már el,de még van benne legalább 10.000),vannak olyan munkatársaim akik más típusokat hajtva 30.000-50.000 km-nél mehettek szervízbe extrém első gumikopás miatt ! Felszereltsége nagyon jó : klíma,elektromos ablak,elektromos fűthető tükrök,ködlámpa,ABS,kormányról vezérelhető rádió.A kocsi raktere minden szutykomat elnyeli,bár egy polcrendszernek jobban örülnék (hallja fönök ?? nem nyomkövető GPS !!).
Ha most újra lehetne választani akkor szintén ezt kérném,bár a VW belső kialakítása jobban tetszik,vagyis az ízlésvilágomhoz közelebb áll,mert ez a Renault eléggé hát hogy is mondjam...érdekes.Rondának nem ronda,de hogy ne bántsam franciásan bohókás...Viszont nekem nagyon bevált(gyorsan kopp-kopp),soha rosszabb ne legyen,ennél jobbat szerintem úgysem tudnak adni.Ültem VW-be
Toyotába,Fordba,Fiatba,de összeségébe nincs az a pénz amiért cserélnék.

Hibalista

- kavics miatt lámpa,ködlámpa,szélvédő
- néha felvillanó légzsák visszajelző
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 225000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Kango Következő autója? fönököm majd eldönti
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Trafic 2001 (2001)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)