Király kategória korona hullása
Szöveges ítélet
Az egyik legjobb melós autó,minden van benne mint egy repülőn,személyautón sem van némelyiken ennyi fontos jó dolog.
Hibalista
- Kedves használók:nekem van egy 1.9-es dci 60kw gépem gyakorlatilag az első meghibásodása 120000km volt a légtömegmérő előtte persze a kopó forgó alkatrészek de a legnagyobb gond,hogy a magas nyomású csoda 227000km-nél megfeküdt ez egy perc hozadék időn belül elszállt a turbóm felpörgöt mint a helikopter ez természetesen füsttel köddel járt.Be vontattuk a füredi autószerelőkhöz megnyugtattak,hogy a turbó cserével megoldódik a hiba,de nem átvittem egy másik szakihoz az levette a hengerfejet és feltárultak a hibák a hármas hengerfal megsérült a felpörgéstől mert valószínűleg a porlasztóm is rossz volt a motort nem ajánlották felújítani mert sok idő és nem valószínű hogy jó lesz vettem egy bontott motort,kuplung szerkezetet,vezérmű szíjat és ami kell hozzá.A szerelőm összerakta a gépet ja zsír (új)felújított eredeti porlasztók bosc fejjel: a gép nem indul rá tették a profi hiba kiíró gépet ekkor sem indult állítólag az indításgátló tilt le mindent a számítógép nem tudja törölni ill. felállítani a programját,ebből fakad,hogy irány a legközelebbi renault szervíz a szerelőm azt mondta,hogy tőle a kocsim mehetne de ö nem ért az elektronikai vezérléshez.A száraz anyag költségek:a turbó 140000ft,a "jó"bontott motor 180000ft,a felújított porlasztók 120000ft olaj,olajszűrő,vezérműszíj,kuplung szett 40000ft az első szerelőm 30000ft a második szerelőm 60000ft és az egri fuvar 20000ft de még nem tudom,hogy a szervíz mennyit kér a agy rendbe hozatalért.A géppel megvoltam elégedve megy mint a távirat,legkisebb teljesítménye sem elhanyagolható hiszen a személyautókat letudja pörgésben gyors keveset fogyaszt7.5l/100km-en tele vagy "üresen" állandó 0.2t-val kényelmes nekem szép de most feltudnám gyújtani hiszen egy vagyont vett ki a zsebemből.Ha még egyszer vennék dizelt messziről kerülném a magasnyomású gépeket mert ha elromlanak egy vagyon a javításuk ettől egy benzines is jobb lenne hiszen az ár javítás és fogyasztások különbsége soha nem jön vissza a használónak.
Ide hordtam szervizbe
X-Y
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
G-h
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | kangoo | Következő autója? | expert 1.9-es tdi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
