A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Trafic (2001)

Trafic 1,9dci 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Király kategória korona hullása

Szöveges ítélet

Az egyik legjobb melós autó,minden van benne mint egy repülőn,személyautón sem van némelyiken ennyi fontos jó dolog.

Hibalista

- Kedves használók:nekem van egy 1.9-es dci 60kw gépem gyakorlatilag az első meghibásodása 120000km volt a légtömegmérő előtte persze a kopó forgó alkatrészek de a legnagyobb gond,hogy a magas nyomású csoda 227000km-nél megfeküdt ez egy perc hozadék időn belül elszállt a turbóm felpörgöt mint a helikopter ez természetesen füsttel köddel járt.Be vontattuk a füredi autószerelőkhöz megnyugtattak,hogy a turbó cserével megoldódik a hiba,de nem átvittem egy másik szakihoz az levette a hengerfejet és feltárultak a hibák a hármas hengerfal megsérült a felpörgéstől mert valószínűleg a porlasztóm is rossz volt a motort nem ajánlották felújítani mert sok idő és nem valószínű hogy jó lesz vettem egy bontott motort,kuplung szerkezetet,vezérmű szíjat és ami kell hozzá.A szerelőm összerakta a gépet ja zsír (új)felújított eredeti porlasztók bosc fejjel: a gép nem indul rá tették a profi hiba kiíró gépet ekkor sem indult állítólag az indításgátló tilt le mindent a számítógép nem tudja törölni ill. felállítani a programját,ebből fakad,hogy irány a legközelebbi renault szervíz a szerelőm azt mondta,hogy tőle a kocsim mehetne de ö nem ért az elektronikai vezérléshez.A száraz anyag költségek:a turbó 140000ft,a "jó"bontott motor 180000ft,a felújított porlasztók 120000ft olaj,olajszűrő,vezérműszíj,kuplung szett 40000ft az első szerelőm 30000ft a második szerelőm 60000ft és az egri fuvar 20000ft de még nem tudom,hogy a szervíz mennyit kér a agy rendbe hozatalért.A géppel megvoltam elégedve megy mint a távirat,legkisebb teljesítménye sem elhanyagolható hiszen a személyautókat letudja pörgésben gyors keveset fogyaszt7.5l/100km-en tele vagy "üresen" állandó 0.2t-val kényelmes nekem szép de most feltudnám gyújtani hiszen egy vagyont vett ki a zsebemből.Ha még egyszer vennék dizelt messziről kerülném a magasnyomású gépeket mert ha elromlanak egy vagyon a javításuk ettől egy benzines is jobb lenne hiszen az ár javítás és fogyasztások különbsége soha nem jön vissza a használónak.

Ide hordtam szervizbe

X-Y

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

G-h

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? kangoo Következő autója? expert 1.9-es tdi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Trafic 2001 (2001)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)