Autókat alkotunk
Szöveges ítélet
Szeretném leszögezni az elején hogy nem én választottam,főnököm vette.Ez a negyedik céges kocsim eddig mind francia (nem vagyok nagy franciapárti,saját az japán)volt és ellentétben sok emberrel nekem az egyikkel sem volt problémám,de lehet hogy szerencsés voltam velük.
A Trafficra visszatérve ez tényleg egy ideális munkáskocsi nem kicsi,de nem is kamion méretű.Az alapfelszereltsége az eszméletlenül jó :elektromos ablak,fűthető elektromos tükrök,ABS,klima,légzsák,ködlámpa,kormányról vezérelhető rádió,szervó,távirányítós központi zár,kevés furgonban van ennyi alapból (lásd fosvágen).
Az ülések kényelmesek,a műszerfal kialakítása "franciásan bohókás",az elején nem tetszett,de meg lehet szokni.
A futómű birja a magyar utakat,semmi zörgő hangja nincs igy 100000 km felett sem.A motor dinamikus a 100 Le bőven elég,autópályán 150-et utazóban tudja,ami szigorúan TILOS ugyanis a kocsi egy nagy hibája hogy 2500 kg (3000) feletti vagyis teherautó....
Mindenkinek bátran javaslom,nekem bevált.
Hibalista
- -első szélvédő feletti gumicsík kiesett,gar. visszaragasztották
- -nyest vagy valami hasonló dög megrágta a turbó és az
- intercooler közötti gumicsövet ami késöbb kirepedt,gar.csere
- -szélvédő repedt és 2 db bal első ködlámpa törött kavicstól
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 107000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Kangoo | Következő autója? | főnök veszi.... |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
