Alsó kuplung munkahenger.....
Szöveges ítélet
Tehát a családi Renault Trafic nem mondom van benne hely pakolni és nagyon sokszor jól is jött a nagy raktér meg a 9 ülés de amikor 2 év után alsó kuplung munkahengert kellett serélni és ehhez ki kellett vanni a motort a váltóval együtt és még új akksi is kellett bele és mindezt 100.000-ért...... mert persze garancia már lejárt 1 hónapja. De mindezt leszámítva keveset fogyaszt és van benne hely de mintha ezt már írtam volna...... Plusz egyesben elég rövidet húz és ez néha gondot jelentett de tudom ez az én bajom vegyek benzinest :) Tehát mindent összevetve 6 millióért kicsit többet vártam.
Hibalista
- Első lengéscsillapítók, akkumulátor csere 3x, rádió kijelző 2x, utasoldali villanyablak, alsó kuplung munkahenger, trafó.
Ide hordtam szervizbe
Renault Palota
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ducato | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
