A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Trafic (2001)

Trafic 1,9 TDI 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

A kórboncnok kedvence, amit elvitt az ördög

Szöveges ítélet

4 évesen vettük kereskedőtől, kiváló eredményű állapotfelméréssel (amit a kereskedő végeztetett egy szomszéd márkaszervízben). Vásárlás után 3 hétre az elektromosság cuzammen felmondta a szolgálatot. Mivel be se indult, trélerrel kellett szervizbe vitetni. Másnap telefonon hívtak, kérdezték tessék mondani árvízkárosult volt-e az autó? Mert hogy a sofőr-ülés alatti teljes elktromos rendszere szét van rohadva, plusz a vezetékek is... aztán folytata: de ez a kisebb gond, nagyobbik, hogy a turbo szét van menve, folyik.
Na ezt már nem hittem el. Az elektromosságot megjavítattam velük, majd átgurultam az én kis 3 hetes Trafikommal egy szomszédos Opel márkaszervízbe. Csak egy kérdésem volt hozzájuk, mi van a turbóval. Válasz ugyanaz volt: meghalt.
Visszagurulás a Renault márkaszervízbe és egy hét múlva 350 ezer leperkálása után át is vehettem a kigyógyított autót.
Kórházi tartózkodása alatt igazságügyi műszaki szakértővel is megszakértettük, aki kiderítette, hogy a teljes bal oldala újra van festve, azaz törött volt. No, feljelentés, per indul...
Fél év múlva a vészvillogó önálló működésbe kezd, nem hagyja magát visszanyomni, kikapcsolni. Irány a márkaszervíz. Sajnos nincs raktáron vészvillogónk, csak megrendelni tudjuk - hangzott. Jó rendben, de addig is csináljanak vele valamit. Gyufaszállal kell kipöckölni, úgy szokták - jött a jótanács. Ugye nem gondolják, hogy egy márkaszervíz kapujában magam fogom kipöckölni a kapcsolót? Pöcköljék ki Önök. Kipöckölték. Másnap reggel nem indult az autó. Aksi lemerülve. A pöcök éjszaka kimozdult, a kapcsoló bemozdult s az éjszaka alatt lemerítette az aksit. Aksi megbikázva, majd szervízben töltögetve - az aznapi program ugrott. Idén tavasszal 100 ezer km-nél féktárcsa csere a márkaszervízben 140 ezerért. Rá három hétre police elvette a forgalmit, mert hogy lejárt a műszakija két hete. Nem volt olyan kedves a márkaszervíz, hogy a szerelés alatt álló furgont műszaki vizsgáztassák vagy legalább figyelmeztessenek, hogy egy hét múlva lejár a műszakija. (Csók a suzukis márkaszervizeknek, akiktől korábban mindig megkaptam ezt a fajta figyelmességet!!)
Traficom története 2008 szeptember 9-én ér véget. Most kedden ellopták a házunk elől. Kedves Tolvaj úr, ha véletlenül olvasná ezen sorokat, ráismer a Trafikomra, az én Trafikomra, ha a bal oldali ablakmosó nem működik. Nem Ön rontotta el, mindig is rossz volt, átmeneti jobbulással járó javítgatáson kívül nem volt többre képes a márkaszervíz. A jobb hátulsó lámpát már tavasszal megfúrtuk mert egy-egy eső után többliternyi víz gyűlt benne össze. Most az Ön feladata lesz a bal hátulsó lámpa megfúrása, mert abban csak mostanság gyűlt meg az eső. Továbbá az olajvezeték csatlakozásainál folyik az olaj, gyakran tessék majd az olajat utántölteni.

Minden baja és kórsága ellenére szerettem ezt a csotrogányt. Élmény és könnyű volt vezetni. Fordulékony, stabil útfogású, nem szélérzékeny. Nyilván, hogy peches vagyok, hogy ilyen szélsőségesen gagyi példányt fogtam ki. Irigylem azokat, akik szerencsésebbek voltak ezzel márkatípussal.

Ui.: a kocsi gyakorta jószolgálati utakra vitt engem. A képeken látható rakomány (gabona puffancs) a paksi kutyamenhely többszáz éhes lakójának lett a ropija. Kedves Tolvaj úr, legyen olyan kedves eljuttatni a kisújszállási Kádas György gyógypedagógiai gyermekotthon és iskola intézménybe, azt a nagy és súlyos göngyöleget - Lyons Club tag felajánlású mesekönyvekkel és gyermekjátékokkal tele - amit a Traficommal együtt vitt el.

Hibalista

- Teljes elektromos rendszer, turbó, vészvillogó, féktárcsák, ablakmosó, hátsó lámpák, olajvezetékek csatlakozásainál folyik az olaj
-

Ide hordtam szervizbe

Baumgartner

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? még nem tudom. egyenlőre még bízom, hogy megkerül a tolvajok keze közül
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Trafic 2001 (2001)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)