A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Trafic (1989-2001)

Trafic Master 2.5D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Öreg harcos

Szöveges ítélet

1993 ban vettük újonnan bútoros cégünknek, azóta is szolgál. Sok sofőrje volt már, nem volt kímélve sosem. Ehhez képest a motorjához( Fiat Ducato motoros) és a váltójához nem kelett még hozzányúlni. Alapvetően agyon megbízható, az új izzítógyertyáival -10 fokban is indult simán. Üresen elég dinamikusan halad.Kicsit ugyan eszi már az olajat, de sebaj. A futómúben valami mindíg kotyogott, nyekergett, csere, felújítás ellenére is. Meg kell szokni. 100 as utazót simán megy, bár iszonyú hangos. 80 tól kezd el drasztikusan hangosodni.Egy 6. sebesség jól jönne rá, mert rövid az 5. 700 km után megfájdul benne az ember feje( aki nem fejfájós, annak is). Semmi extra nincs benne, szervókormány nagyon hiányzik. Fogyasztása 8-10 l. Ennél több még nem volt. A gyári kulccsal, ami mindenhez jó volt, már csak a 2 első ajtót lehet nyitni, meg a tolóajtót. Külön van a tanksapkához, hátsó ajtóhoz, a gyújtáskapcsolóhoz (Dacia). A hátsó ajtós történet érdekes volt: Egyszer csak nem tudtam kincsitni. Elvittem a zárashoz otthagytam, megyek vissza érte, kérdezem sikerült-e megycsinálni. Erre azt mondja: A zárnak nem volt semmi baja, csak nem az a kulcs volt való hozzá (hozzáteszem a gyári kulcs, amit előtte 8 évig használtunk ahhoz az ajtóhoz, de ezt nem lehetett neki megmagyarázni, az nem oda valo). Ő csinált hozzá egy másik kulcsot, amivel azóta is tökéletsen működik. Most már egy jó ideje megbízhatóan működik az autó, igaz keveset fut, mert csak a nagy bútorokhoz használjuk, amik nem lapraszerelve érkeznek. A többit kisebb autókkal szállítjuk. 1,5 évvel ezelőtti kasztni felújítás és új fényezés óta egész fiatalosan néz ki.Törve nem volt, csak számtalan horzsolás, és helyenként rozsda díszítette.

Hibalista

- A motort és a váltót kivéve minden ( de tényleg minden: első, hátsó futómű, hűtés, fékek, izzítóelektronika, zárak, kasztni, kuplung stb, de sokat is kapott az élettől)

Ide hordtam szervizbe

sok helyre vittem, az utóbbi 2 vel jók voltak a tapasztalataim (magán szerelők)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1993
Kényelem (5) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 300000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Traffic Következő autója? VW Caddy
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Trafic 1989

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)