Megbízható munkatárs
Szöveges ítélet
Vásárlásakor kicsit féltem attól hogy francia, de az eltelt három évben meggyőzött arról hogy jó vétel volt csak teszi megbízhatóan a dolgát. A szokásos olaj és szűrőcseréken túl a biztonság kedvéért egy vezérműszíjcsere volt a 40 000 Ft körül, enyhén eresztett a vízpumpa 20 000 Ft körül volt, és egy önindító felújítás volt. Ezen kívül egy 500 Ft-os porvédő gumiharang a kormányművön. Motorja egy 2.5 literes IVECO szívódízel mondhatni örök darab, -15 fokban is pöccre indul és 114 LE-s teljesítménye mindig elegendőnek bizonyult. Francia mivolta talán csak a néha felvillanó kontroll lámpák kuszaságában ( pl kijelzi hogy összkerékben van pedig nincs mert az mechanikusan kapcsolható, vagy vízhiányt jelez pedig tele a rendszer ), illetve a széthullott ablakemelő szerkezetben mutatkozott meg. Összességében tehát aki összkerékhajtású, platós, megbízható dízel teherautót keres nem extrém terepezésre annak megfelelő lehet. Árban alatta UAZ-ok és ARO-k találhatók ezek fogyasztásáról és megbízhatóságáról szerintem mindenkinek van fogalma. Jóval magasabb árkategóriában Gazellák, és IVECO-k találhatók kicsit jobb terepképességekkel.
Hibalista
- vízpumpa, önindító
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 452 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
