A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (2008)

Thalia Prestige 1.4 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Izmiralda

Szöveges ítélet

A 2.-ik Tháliám. A korábbi egy 2003-as volt. A mostaninak sokkal rosszabb a minősége, amely meglátszik az összeszerelésen, illesztéseken, anyagminőségen.
A ráncfelvarrás szépített valamelyest a típuson, de ez a minőség rovására is ment. A motorháztetőbe már nem raktak zajszigetelő filcet, helyette nyúlfarknyi jutott a csomagtérfedélre. A tetőkárpitba térképolvasót építettek be, de az üvegszál antenna rögzítésénél kispórolták a zajszigetelő lapot, így a viharos szél ill. nagyobb sebességeken a menetszél süvítése kiválóan hallható. Ui.a padlólemez zajszigetelése is csak az első ülések elejéig terjed, így innen is bőven jut menetzaj az utastérbe. Az ajtók szigetelése sem változott, mondhatni "neuralgikus" pontja a gépjárműnek, 70 km/ó felett az ajtók sarkai felől hallgathatjuk a légörvények néha idegtépő duruzsolását. Javulás van viszont a gyújtótrafóknál. A megbízhatatlan Sagemet Valeora cserélték, amely lényegesen strapabíróbb. A váltórúd gumikarika ütközője a használat múlásával 1-es és 2-es fokozatban továbbra is nyikorog. A gyári hátsó fékbetétek ragasztása siralmas. Ha leszakadnak tolatni a gépjárművel nem lehet. Bár 120e-t ki kéne bírniuk az enyém még 50e-ig sem jutott.
A szellőző ventilátor már alapjáraton is zajos, közepesnél pedig kifejezetten zavaró. Az első szélvédő gumitömítései egy idő után önálló életre kelnek és elindulnak felfelé. Ha időben észrevesszük akkor nem hagyjuk el. A csomagtartó hatalmas, csak nagyobb tárgyak a szűk nyílás miatt nem férnek be, a hátsó ülés lehajtása sem sokat ér, mert nincs síkban a csomagtérrel, így egy kerékpár behelyezése is probléma lehet. A gyári 175/65 14-es gumik nagyon ballonosak és keskenyek, ehhez még hozzájön a lágy felfüggesztés és kapunk egy billegő, szélérzékeny "babakocsit". Cserébe az úthibák nem ütnek fel jelentősen. A gyári CD-s rádiót nem tudom miért nem lehetett Mp3 kimenettel ellátni, főleg ennyi pénzért. Az ülések kellően puhák és kényelmesek, bár oldaltartásuk nem a legjobb. A 30e-es szervizciklust én soknak tartom, jómagam 20-25 között cseréltem az olajat.
Az index csipogása idegesítő ui. az ablaktörlő relé kattogása és a központi zár csillapítatlan robbanásszerű nyitása is. A kuplung kellemesen lágy, de mintha néha a felső szakaszban 1-1 pillanatra megragadna. A fékek jól fognak (feltéve ha minden rendben), a fékerő jól adagolható. Nedves időben és télen az üvegek nagyon gyorsan párásodnak, csak a klíma bekapcsolása segít, ez viszont ugye többletfogyasztással jár.
A kesztyűtartóba nem szerelték be a világítást, pedig a helyét kialakították. Ha a legmagasabb felszereltségi szintbe nem építik be, akkor meg minek? Összességében A-B-be elvisz. A minőség és összeszerelés gyenge közepest érdemel. Családi autónak akkor ajánlott, ha el tudjuk viselni a sok apró bosszantó hibákat, amiket a gyár már több mint 1 évtizede nem volt képes kijavítani.

Hibalista

- Bal hátsó fékbetét leszakadt. 2 db műszerfali középső levegőterelő lamella eltört. Első ajtók kédergumijai elvetemedtek. Bal első emelőpontnál a lemez meggörbült. Szelepfedél tömítés miatt olajszivárgás.

Ide hordtam szervizbe

Renault Császár Veszprém

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Thalia Következő autója? Golf
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 2008 (2009)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)