Volt fék, nincs fék...
Szöveges ítélet
Szóval Renault Thalia 1,4 RT: kicsit formátlan, de óriási csomagtartó, a lóer? megfelel?, jó állapotban van, nyugdíjas házaspáré volt. Mi kell még? - gondoltam magaban, amikor megvettem 2002-ben. Az autómosókban hallottam róla hideget, meleget, jót, rosszat. Én csak hallgattam. Különösebb gondom nem volt vele, egészen 2005. július 15-ig, amikor is lekanyarodva az autópályáról fékpedál beesik, a víz kivert, a kézifék nulla, és a 980 kg saját tömeg? török-francia álom megállíthatatlan járm?vé változott. El?ttem egy fiatal anyuka tolta át az úttesten a babkocsiját, aki nem tudta ki lehet az a barom, aki nem tiszteli, ha valaki gyerekkel van. Ezúton is elnézést kérek t?le, de nem volt fékem!!! Az autóment?ssel beszélgetve megtudtam, hogy Toyota, vagy más japán kocsik a tutik, de nagyon jók még az új Suzuki Swiftek is. Szummázva a dolgot: szerencsésen megúsztam a fékmentes esetet, szerencsére senkinek semminek nem mentem neki. Csak az jutott eszembe, mi van ha ez még a pályán történik, kamion el?ttem...Egy autóban legyen rossz a kipufogó, légkondi stb. De pont fék ne legyen...? Eladom.
Hibalista
- A fék, de az ku..vára!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 8000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Saxo | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
