Utólag mondták meg, hogy ez csak logójában Renault
Szöveges ítélet
Az autó kb. 1 hetes korában kezdte el megmutatni a valós énjét. a jobb els? fék kegyetlenül nekiállt csikorogni minden fékezéskor. a szervíz szerint blokkolóra fékeztem az autót, azért keletkezett a probléma. Érdekes, hogy sem a gumikon, sema bal els? féken nem látszott a vészfékezésnek a nyoma. ( nem is történt ilyen ) Egy hónapos kora után többször el?fordult, hogy az autó nem indult el, csak 4-5. próbálkozásra. A szervíz nem talát problémát!! A fényszórók izzói rendszeresen, kb. havonta kiégtek, a szervíz ismét nem talált hibát. Nem vagyok szakért?, de talán nem az izzókkal volt a gond, pláne úgy, hogy több márkát is kipróbáltam. Az indításgátló menet közben letiltott az autó 2 éves korában, még szerencse, hogy a piros lámpánál várakozva és nem el?zés közben. A szervíz szerint egy kábelsaru volt lecsúszva. Hál istennek, most már jó lesz a kocsi - gondolta a nyomorult gazda. Szombaton, irány a Balaton. El?zésnél, 100-as tempónál nekiállt lassulni az autó, meg is állt. Szerencse, hogy nem jött szembe autó!!!!!
A szervízben elmondták, hogy ki kell cserélni a komplett benzinpumpát, ca. 80.000 Ft-ért. Arra a kérésemre, hogy csinálják meg garanciában, mert az autóval már új korától fogva indítási problémák voltak, azt válaszolták, ez nem az ? problémájuk, beszéljem meg a RH-val.
Kifizettem a javítást, következ? héten eladtam a Thaliát és vettem egy AUTÓT.
Hibalista
- fényszóró izzó - kb. 5 db
- beázott csomagtartó
- benzinpumpa
- indításgátló
- fényezés
-
Ide hordtam szervizbe
Nk -Renault Kárpáti
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Opel |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
