A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1.5 dci 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Útfekvéstelen, lomha, de keveset fogyasztó városi

Szöveges ítélet

Nem is tudom hol kezdjem. Talán ott hogy 2003-ban fater elhatározta hogy neki új autó kell! Mindenáron dízelt szeretett volna, így a legjobb választásnak kategórián belül "talán" ez sikerült (volna). Itt szeretném megjegyezni, hogy rengeteg autót vezettem már életemben és vezetési tapasztalatban sincs hiányom. Szóval mikor megvettük örültünk az új üdvöskének, szép is jó is meg keveset fogyaszt meg minden. Teltek a napok egyre több kilóméter került a kocsiba és a tapasztalat is egyre több lett. A motor 1.5 dci 65 lóer?vel. Városban elmegy az autó. Induláskor sebességbe rakni és váltogatni nem nehéz és elindúlni vele gumicsikorgatással sem jelent gondot. Ugye szokták mondani, hogy dízel Nm megy mint a veszedelem. Hát ez hazugság! Ez az autó azonkívül hogy nagy a csomagtatrtója és keveset fogyaszt semmire nem jó, "Egy rakás szar!"! Nem véletlen mondom. Ugyanis mikor közlekedni kell vele nem szabad 50 km/h felett menni vele. Ugyanis a menetstabilitás innent?l elvész. Az úthibákat kijavitja ugyan, de kanyarodni vele és a kijelölt íven maradni vele szinte lehetetlen! Ha pl 5-en ?lünk benne akkor javul a stabilitása. Országúton szintén 5 személlyel, nem szabad vele menni 90-en! ha fékezni kell akkor kénytelen megállni, ha a fékek blokkolják a kerekeket elkezdi tolni az orrát meg a seggét is. A végsebessége gyári adat szerint 165-170 km/h, de ezzel sikerült menni 180-at. Nem tudom hogyan. 100 felett pedig egyenesen elemelkedik az úttól és olyan érzése van az embernek mintha valami légpárnás hajóval menne. Ilyankor irányítani kanyarodni vele kikerülni vele valamit kb 5x kell meggondolni. Szerintem 120 felett nem is szabadna engedélyezni vele menni. Na és amikor fékezni kell az autóval akkor kb 2x annyi fékutat kell számolni mint más autóval. Szerintem a trabanttal van egy szinten a megállása. Hozzátenném hogy vezettem trabantot is és más autókat is mint ahogy már említettem. Szeretnék egy kicsit a bels? anyagfelhasználásról és kialakításról is beszélni. Nah! A bels? anyag felhazsnálás tiszta gagyi m?anyag hatást kellt, csúnya az erezetmegoldása is. Bármerre nézek benne az ?lést és az ajtó egy kis részén kívül nincs benne szövet. Az összhatást próbálták javítani a kékszín? kárpitozással. Ez az autó állítólag egy limitált széria. Van benne klíma, állítható ?lések, kormányoszlop, központi zár, elektromos ablakok stb. A rádiós magnóról, kormányról vezérelhet? meg minden. Sokan mondják és olvastam is más ítéletét hogy meglep?en jól szól, hááát bicsi mindenkinek ezért, de akkor botfülüek vagytok! Egy Swift-ben jobban szól és ez nagy szó. Mivel metálfénnyel van igy van rajta lakkréteg és nem nagyon látszanak a karcolások rajta. Ha az ember beleül és öten mennek vele ne legyen az ember fejenként 70kg, mert akkor képtelenség niormálisan elférni benne 5-en. El?l még csak-ácsak akad benne hely, de hátúl -köszönhet? a formatervezés csúcsának- ha több vagy mint 160cm akkor a fejed minden alkalommal mikor belemész egy huppanóba bevered. El?l ?lni az anyós?lésen sem jó nem tidod a lábadat megtámasztani sehol, hogy normális legyen, hogy a kialakítások ne nyomnák szét a lábadat. Az ?lések tartása egyenl? a nullával!!! Még annyit szeretnék mondani a motor dinamikájáról, hogy kb 3-ig viszonylag jól húz és érezni az "átható er?t", viszont onnantól egyszer?en kifogy bel?le az er?. Csak pörög aztán annyi+egy bambi, katasztrófa. El?zni vele?Háát...! Szeretném a jó tulajdonságát is elmondani a kocsinak, mert van neki! Városban és átlagosan tényleg megelégszik 6 liter gázolajjal. A csomagtere tényleg király nagy, bár csinálhattak volna nagyobb nyílást neki. Jó lámpa van benne, tényleg kól lahet vele látni este.

Hibalista

- Elektromos ablak, központi zár

Ide hordtam szervizbe

Renault Kalydi Debrecen

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (1) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Opel, Toyota
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)