A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1,4 16V RT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Török teherhordó

Szöveges ítélet

Én még 2001-ben vettem első generációs Thaliát, de nem azért, mert a formája megtetszett, hanem mert anyagi helyzetemből erre futotta. Ebből következik hogy nem a legszebb, legigényesebb autó, amit el tudtam képzelni magamnak, de majd talán legközelebb…
Nos ezek után egy-két apró, személyes tapasztalatot leírnék. Először is itt a hatalmas csomagtartó, amely valóban nagy, de elég kis nyíláson rakodható, mely csökkenti az értékét. Elvben a hátsó ülés lehajtása után tovább növelhető a mérete, de szintén a kihasználhatóságát csökkenti, az ülés háttámlája mögött elhelyezett vastag merevítő lemez. Az utastérről talán csak annyit, hogy kategóriájához mérten kényelmes (bár hátul inkább csak 2 ember fér el), csendes, de a burkolatok (főleg a műszerfal) kopogósan kemény, olcsó anyagokból készültek. Szerintem az autó erőssége a motor, sebességváltó egysége. Rendkívül dinamikusak az 1,4 16 szelepes modellek, elfogadható (átlag 6,9 l/100 km) benzinfogyasztás mellett. Igen jól eltalálták a kormány szervo rásegítését, és az autó rugózását, fékeit. Természetesen a korróziónak semmi nyoma, de ez természetes bármely ilyen korú autónál.

Hibalista

- Igazából csak egy komoly hibája volt, de azt egy életre megemlegetem. A slusszkulcsba épített indításgátló elektronika adta meg magát. Az még hagyján, hogy az autó egyszer csak nem indult be (még szerencse, hogy a lakásomtól „csak” 25 km-re voltam, így a pótkulcsért gyorsan el tudtam rohanni). Az igazi meglepetés a szervizben ért, amikor közölték, hogy a javítási költség 44000 Ft lesz. Rendszeresen szervizeltem, karbantartottam, ennek ellenére nem tudtam úgy a Békési vecsési márkaszervizéből eljönni, hogy nem találtak volna valamilyen 10000-30000 Ft-os állítólagos problémát. Az utolsó alkalommal is megemlítették, hogy a hátsó fék munkahengereket kellene cserélni (kb.36000 Ft), de már csak mosolyogtam rajta és közöltem velük, hogy azt már a következő tulaj cserélteti. Őszintén szólva, nem voltam szomorú, amikor megszabadultam a Thaliától és a Békési Márkaszervíztől.

Ide hordtam szervizbe

Békési Vecsés

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Clio I Következő autója? Japán autó
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)