A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1.4 16V RT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Török majdnem-Clio

Szöveges ítélet

Az 1.4-es 16 szelepes motor pörgös de nyomatéka szerintem kevés, ezen segitene a rövid váltó de azzal elég kellemetlen váltani mivel terhelésváltásra elöre-hátra mozog 2-2 centit, plusz még pontatlan is. Az index néha kerreg, a légzsáklámpa újkorától fogva világit, nem sikerült megcsinálnia a szervíznek. A kormányzása könnyünek mondható az úttartása, stabilitása szerintem katasztrofális, különösen terheletlenül, hátulja úszik, pattog, lengéscsillapítós csere után sem javult. Érdekes érzés mikor egyszerre tolja az orrát plusz a hátulja is sodrüdik. Fékek szerintem jók de a Clioval összehasonlitva gyenge, valószinüleg a súlykülönbség miatt. Csomagtere elég tágas de a nyilásán alig fér be valami. A hátul ülöknek szükös a fejtér gyerekeknek elviselhetö. Fogyasztás szerintem elfogadható, 120 felett iszákos a pályán. Amúgy se kellemes vele 120 felett menni az úttartás miatt. Az ablakemelök teljesen lehetetlen helyen vannak, a váltókar mellett. Fütése az jelzésértékü, ha elmegy vele az ember 60 kilométert akkor is hideg van benne. Légkondi az egész jó benne, csakúgy mint a gyári rádió. Megbízhatónak nem nevezném, Horvátországban nem akart indulni teljesen véletlenszerüen, utóbb kiderült hogy a hütöviz szivárgott az elektronikára és ettöl az néha nem müködött. Sokszor nem indul hosszas köszörülés után sem, persze szerelönél hibátlan volt. A kézikönyvében is volt egy elírás, újkorában visszavittük mert nem villogott az elakadásjelzö a központi zár használatakor, aztán kiderült hogy az csak a Clio privilégiuma. Összességében elviselhetö autó, de az elözö sokkal jobb volt (Nissan Sunny 1.7d) Otthon szerelni nem lehet, még egy olajcsere is kinszenvedés. A Clio sokkal jobb autó hiába hasonlít rá, távolról se közeliti meg.

Hibalista

- Inditásgátló elektronikára folyt a hütövize, elektronika+hütörendszer csö csere, légzsáklámpa új korától fogva világit, szenzort cseréltek de ismét világit. Fék hamar kopik legalábbis a japán autókhoz képest

Ide hordtam szervizbe

Renault Budakalász

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (3) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Sunny 1.7d Következő autója? Japán autó
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)