Török majdnem-Clio
Szöveges ítélet
Az 1.4-es 16 szelepes motor pörgös de nyomatéka szerintem kevés, ezen segitene a rövid váltó de azzal elég kellemetlen váltani mivel terhelésváltásra elöre-hátra mozog 2-2 centit, plusz még pontatlan is. Az index néha kerreg, a légzsáklámpa újkorától fogva világit, nem sikerült megcsinálnia a szervíznek. A kormányzása könnyünek mondható az úttartása, stabilitása szerintem katasztrofális, különösen terheletlenül, hátulja úszik, pattog, lengéscsillapítós csere után sem javult. Érdekes érzés mikor egyszerre tolja az orrát plusz a hátulja is sodrüdik. Fékek szerintem jók de a Clioval összehasonlitva gyenge, valószinüleg a súlykülönbség miatt. Csomagtere elég tágas de a nyilásán alig fér be valami. A hátul ülöknek szükös a fejtér gyerekeknek elviselhetö. Fogyasztás szerintem elfogadható, 120 felett iszákos a pályán. Amúgy se kellemes vele 120 felett menni az úttartás miatt. Az ablakemelök teljesen lehetetlen helyen vannak, a váltókar mellett. Fütése az jelzésértékü, ha elmegy vele az ember 60 kilométert akkor is hideg van benne. Légkondi az egész jó benne, csakúgy mint a gyári rádió. Megbízhatónak nem nevezném, Horvátországban nem akart indulni teljesen véletlenszerüen, utóbb kiderült hogy a hütöviz szivárgott az elektronikára és ettöl az néha nem müködött. Sokszor nem indul hosszas köszörülés után sem, persze szerelönél hibátlan volt. A kézikönyvében is volt egy elírás, újkorában visszavittük mert nem villogott az elakadásjelzö a központi zár használatakor, aztán kiderült hogy az csak a Clio privilégiuma. Összességében elviselhetö autó, de az elözö sokkal jobb volt (Nissan Sunny 1.7d) Otthon szerelni nem lehet, még egy olajcsere is kinszenvedés. A Clio sokkal jobb autó hiába hasonlít rá, távolról se közeliti meg.
Hibalista
- Inditásgátló elektronikára folyt a hütövize, elektronika+hütörendszer csö csere, légzsáklámpa új korától fogva világit, szenzort cseréltek de ismét világit. Fék hamar kopik legalábbis a japán autókhoz képest
Ide hordtam szervizbe
Renault Budakalász
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Sunny 1.7d | Következő autója? | Japán autó |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
