A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1.4 16v RT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Thalicska

Szöveges ítélet

Kereskedésből vásároltuk, az első "komoly" autónk.Elötte Trabant volt.Igazán bicskanyitogató negatívumot nem tudok mondani.Bejártuk vele kis hazánk nagy részét, de se a kényelemmel se a dinamikával nem volt gond.A csomagtartó mérete pazar, a nyílása annál kisebb.A belső ergonómia nekem rendben van, minden átlátható, kézre esik.Egyedűl a műanyagok színével és keménységével nem vagyok kibékülve, de megszokható.A külsejére mondtak már mindenféle jelzőt.Őszintén nekem se nagyon tetszett, de mióta megvan és rakattam rá alufelnit azóta meg vagyok vele elégedve.Általában ketten, illetve két hónapja már hárman használjuk.Szerintem fiatal pároknak illetve kiscsaládosoknak ideális választás.Műszakilag sajnos nem a legjobb konstrukció.Az első (és eddig egyedüli) komoly probléma a lakóhelyünktől vagy 80 km-re következett be, miszerint a motorvezérlő elektronika egyik kábele kidörzsölődött és valamin letestelt.Vontatás az éjszakában majd Renault szervíz, másnapra kész lett: 23000Ft.Na ettől a pillanatól kezdve nézek kicsit más szemmel az autóra.Azt nem mondom hogy megútáltam, de megrendült a belé vetett bizalmam.Rá kb. fél évre a garázs előtt égett ki a motorvezérlő biztosíték, az autó nem indult.Megmozgattam a vezetékeket kicsit rángattam is rajtuk és azóta az autó megy.(KOPP...KOPP...KOPP...).80000 km-nél cseréltük az első futómű bizonyos részeit.Nem voltak vészesen elkopva de pár ezer kilométernél többet nem bírt volna ki.Ezen alkatrészek cseréjét kicsit korainak találom, dehát francia autó-török gyártás.A fogyasztásról anyit, hogy télen nagy hóban városban nem tudtam 8.5 fölé menni.Szerintem dinamika/fogyasztás terén nagyot villant.Volt hogy olyan autót gyorsultam le, hogy még magam is meglepődtem.Mindent egybevéve én a mai napig kedvelem, a párom viszont nagyon szereti.

Hibalista

- A motorvezérlő-elektronikából futó kábelkötegből egy vezeték kidörzsölődött: Renault Kecskemét-23000Ft.
- Fél év múlva ismét elektromos gond: saját kezűleg javítottam.
- Első futómű (kormánygömbfej, támaszgömbfej, váltószimmering, gumiharang) generál: kolléga segített + 50000Ft anyag.

Ide hordtam szervizbe

Renault Formont Kecskemét.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Kolléga.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 38000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)