Takarékos mindenes,TÁRS
Szöveges ítélet
tökéletes dieselmotor ,ez már megfelelően dinamikus.160 ig csak érinteni kell a gázt.l300 fordulattól leszabályzásig gözerövel huz.Érdemes ezt venni a 65 le.nagyon gyenge.Városaban viszi a 5.et ,de 4.ben szinte nem kell váltani soha.Garanciában cseréltek vezérmütengely szimeringet,mert olajködös volt de nem folyt,oszt.jónapot. eddig 45 ezer km-et mentem vele 1 év alatt ami elég sok.Semmi baj nem volt vele.Mivel diesel autóról van szó csak világcégek kutjánál tankolok és tankoljatok tiis, mert a kis kutak TSZ.ből leselejtezett tartályai tele vannak rozsdával,meg minden kétes eredetü gázolajjal.Megbosszulhatja magát a négy -öt ft.os sporolás.
Jezem 30 év alatt ez 34. autom és tökéletesen meg vagyok elégedve vele.Ennyi pénzért 2 725000 8o le turbidizelt 5oo literes csomagtérrel 4.5 literes fogyasztással,megfelelö dinamikával és országos szervizháttérrel szerintem nem lehet venniHa néha egy autó elromlik,ez természetes,de én 30 évi autós mérnöki tapasztalattal azt mondom a hibák 8o százaléka erősen visszavezethető a hanyag,kiméletlenül hajtó tulajdonosra.
Hibalista
- vezermütengely szimering garanciában
Ide hordtam szervizbe
renault délpest
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | subaru legacy | Következő autója? | kia |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
