Takarékos, megbízható parasztlimuzin
Szöveges ítélet
Második új autóm volt és mondhatom nem bántam meg. A dízel másfajta karakterisztikája meglep?en jól mozgatta a kasztnit. F?leg városban volt fürge de országúton is. Megjártam Horvátországot többször és Spanyolt is,ott, 2 hét alatt 7800 KM-t minden gond nélkül, autópályán 120-130-al, légkondival, 5 l-es fogyasztással.
Többen mondták hogy kicsi a beltere meg billeg;én (175 cm 75 kg) hasonló kaliber? asszony+két tizenéves gyerekkel elfértem sátorozni vele a tengerparton, aki sátoros,az tudja mi cuccot kell vinni ilyenkor és a hágókon is jól ment még 5.-ben is. Nem mondom a kárpitozás, beltér nem luxus kivitel de ennyi pénzért egy (akkor)jól felszerelt dízelt más márka nem árult! Nagyon megkedveltem és sajnáltam eladni de gyarapodtunk és kellett valami egyter?. De legalább ekkora csomagtartót mint szempontot nem volt egyszer? találni. A török gyártás és összeszerelés nem látszott meg rajta.
Hibalista
- Semmi, egy barom taxis belém tolatott és jobb hátsó ajtócsere, de a jó magyar hozzáért? beavatkozás után zörgések a kárpiton, az üveg azóta nyekereg tekeréskor.
- Gyári összeszerelési hiba az els? ajtóktömítésénel, felül sivit be a leveg? nagyobb sebességnél. Meg a fejemnél a középs? oszlopnál valami kb.20e KM után állandóan nyöszörgött.
Ide hordtam szervizbe
Pécs, Renault Nyitrai
Alapvet?en korrektek, a fenti kötelez?s munkát is gyorsan bevállalták, de a fenti eredménnyel
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 41000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Corsa 1,2 | Következő autója? | Citroen Xsara Picasso |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
