Szeretett igásló, megbízható utitárs
Szöveges ítélet
2001-ben vettem először Thalia-t, mely 1,4-es benzines volt. 120.000 km-t hajtottam bele 2,5 év alatt. Ezek után döntöttem ismét a Thalia mellett. Mivel sokat vezetek, ezért a kisebb fogyasztás miatt választottam az 1,5-ös dízel változatot, Alizé felszereltséggel. Naponta használom az autót, most 140.000 km van benne. Az elmúlt négy évben kisebb elektromos problémák adódtak (lásd a hibáknál), de nagyon elégedett vagyok vele. Hóban fagyban, 40 fok melegben is mindíg teljesített. Kényelmes, abszolót nem nagy fogyasztású autó. Rossz utakon és autópályán is megállja a helyét.
Az autó legnagyobb problémája szerintem a rendkívüli értékvesztése. Új ára 2.900.000 volt, s most 1.300.000 Ft körül adnának érte a kereskedők. Ez az évi 400.000 Ft értékvesztés azt hiszem igen súlyos teher a Thalia tulajdonosok számára.
Hibalista
- Csomagtartó központi zár - vezeték szakadás
- Egyszer hagyott cserben (~115.000 km-nél) szintén elektromos vezeték szakadás miatt.
-
Ide hordtam szervizbe
Meszlényi Kft. Békéscsaba
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Thalia 1,4 | Következő autója? | Renault |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
