Röné My 1st car
Szöveges ítélet
Az autót 0km-rel vettük és azóta is családi tulajdonban van. Kifejezetten jó választás volt a 16V változat lényegesen jobban megy mint amit kinéznék belőle. 1.5, 1.6-os gépekkel simán partyban van, sőt... Még 7 évesen is ki lehetett hozni belőle végsebességre a 200km/h-t, na jó azért kellet neki idő és nem ez az utazó sebessége, de autópályán a 170-180 -at simán lehet taposni neki. Fogyasztása jó 7-8l között van, légkondi és sebesség függvényében. Kényelmi szempontból számomra nem a legjobb. A hátsó utasok rendszeresen lefejelik a tető és a belülről elég szűkös, de vezetni kényelmes. A csomagtér hatalmas. Többször mentünk vele 3-4en Görögbe és Horvátba, minden befért. Hiánya kevés ízléses tuningcucc van hozzá és egy komolyabb hi-fit sem túl egyszerű beszerelni, elég kicsi a hely a fejegységnek, de megoldható. Az autó stabil, bár a gyárinál nagyobb könnyűfém felniket raktam rá. A formájával nem tudtam sajnos megbarátkozni. Ha ár-érték arányt nézzük messze-menőkig megérte.
Hibalista
- Gyújtótrafó, széria hiba volt. 2db-ot gariban cseréltek, 2db-ot én. Nem vészes otthon is 10 p alatt megoldható. Kopó alkatrészeken km függvényében a szokásos dolgok, de többet is elmennek mint ahogy a szerviz cserélné. Jobb első elektromos ablakemelő elég lomha de működik.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: Osztályozza!
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 155000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 155000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
