Olvasd el légyszi, mert jól jársz!
Szöveges ítélet
Az autót ketten használjuk a feleségemmel és szinte csak Budapesten.Szerintem ezért is volt több kopó alkatrész csere. Olyan nagy rosszat nem tudok róla írni.Jó volt télen ,nyáron ,városban araszolva és 170-nél az aútópályán.Amiket olvastam eddig a népitéletben hibákat tulajdonképpen én is tapasztaltam egy részét,de szerintem csak a szakszervízek hibájából olyan nagy gond ez.Pl.:leáll az autó.Az eggyik saru az akumlátornál elég gyökér megoldással van föltéve és így időnként elokszidálódik,kb 100 ft os tétel mellet kell venni egy normális sarut és kikell cserélni,így megkimélhetjük magunkat a 200000 -es kiadástól.A zárakat is érdemes néha befújni wd 40 -nel és az is jól fog működni.A váltó egy kicsit akadt télen, kicseréltük a váltóolajat azóta makulátlan ,a gyári olaj olyan sűrü volt mint a méz a jó pedig majdnem olyan mint a víz.Szerintem a 30000 es olajcsere is baromság,főleg a dízelnél,a szakszervízben különben is simliznek a szűrőkkel ,meg az olajjal.Szerintem az a baj hogy az embereket hülyére veszik a szerelők meg a szakszervízek .Ezek az autók elég egyszerűek csak nagy feneket kerítenek a dolgoknak.
Hibalista
- 200 km lyukas volt a hűtő,garanciális csere,Fékpofa csere elöl 25000 -nél először ,55000 másodszor tárcsával,és hátsó fékpofa csere dob szabályzással.38000 -nél 2 első lengéscsillapító,kuplung csere 55000 nél
Ide hordtam szervizbe
Renault budapest 1 -szer zörgött a szellőző ventillátor kb 1500km -nél .10000 ért nem csináltak vele semmit!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
A Gyula .Ő ért hozzá és jók a kapcsolatai.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 58000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 120l | Következő autója? | Renault megane |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
