Olcsó megvenni, nem olcsó javíttatni.
Szöveges ítélet
2 évesen vettem, szinte újonnan, szinte minden extrával.
200 km után kezdődtek a trafógondok, és a mai napig elkísértek. Most a Valeo-ban bízom.
Rengeteg a típushiba, mint pl.: trafó, csomagtérzár kábelezés, km. jeladó.
Viszont kényelmes, és ennyi pénzért alig ha találni jobbat.
Az alkatrészárak már nem ilyen jók.
Vezérlés csere kompletten, vízpumpával, segédszíjjal, görgőkkel 100 ezer.
Komplett fék, első-hátsó: 50 ezer
Generátor fesz.szab.:30 ezer
Szóval költeni lehet rá, de hát mire nem?! Kényelmesebb, és biztonságosabb, meg jobb is mint egy hasonló kategóriás swift sedan, de az meg gombokért javítható.
Átalakíttattam gáz üzeművé, erről még kevés a tapasztalatom, 13000 km.-t tettem meg gázzal, eddig tetszik, és a fogyasztásom sem nőtt túlzottan. (7.5-8L) Ez elég nagy beruházás volt, de van aki nagy kerekekre, meg spojlerekre költ, én 220 ezret gázrendszerre költöttem.
Komolyabb gondom az ECU-n kívül nem volt (kopp-kopp), jelenleg alig kevesebb mint 130 ezer van benne, és még 80-100 ezer körül tervezek is vele.
Hibalista
- Gyújtótrafó 5X, most kompletten cseréltem a Sagem-eket Valeo-ra - Csomagtérajtózár vezeték elszakadt - Km.óra jeladó folyton kontaktos - ECU tropára ment, míg sz@r trafókkal hazaértem. Bontott áttanítva 70000Ft - Első tompított égők állandóan kiégnek - Ezeken kívül csak a kopó alkatrészek , ill. futómű alkatrészek (gömbfejek, kormányösszekötők, lengéscsillapítók) lettek cserélve
Ide hordtam szervizbe
Maszek
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Kanizsa Car KFT. Ők oldották meg az ECU problémámat
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 19000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | swift 5a. | Következő autója? | új thalia, vagy megane II |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.8/10) |
