Nem szép, de legalább nem olcsó!
Szöveges ítélet
Az autót 2006. februárjában újonan vásároltam. Mivel korábban is egy Thaliát hajtottam /2001. évjárat 1,4 8v 75 LE/ sok meglepetést nem okozott az új gép. / A benzinessel 57.000 km tetem meg, egy apró hibája volt : az index relé ment tönkre, garanciában cserélve / A benzineshez képest a 68 LE /65 LE ?/ diesel motor véleményem szerint gyengébb. Négy személlyel klímával elég lusta. Fogyasztása 5 liter körüli. A csomagtartó nyílása elég szűk, de megszokható. A hátsó lábtér két gyereknek kényelmes / 185 cm magas vagyok/. A rádió álló autóban, nem járó motornál kikapcsol tíz másodpercen belül, még akkor is ha újra bekapcsolom. Rejtély számomra. Lehet , hogy csak nem értek hozzá. / A korábbi Tháliám ilyet nem produkált / Összességében meg vagyok elégedve vele, bár a lefutott 7.500 km nem mérvadó. Az ára 1,5 dci perfect 2,97 milla. nem olcsó, de a kategória társaihoz képest a legjobb vétel.
Hibalista
- csomagtartó központi zár / vezeték törés / Garanciában javították.
-
- Kinyomott kuplungnál ciripelő hang / mintha kinyomó csapágy hiba lenne/ a szervíz még nem látta.
Ide hordtam szervizbe
Renault Újvári 98 KFT Dabas, 42,5 km
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 7500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Thalia 1,4 8V 75 LE | Következő autója? | Honda City, v. Skoda Octavia |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
