Nem szép, de legalább jellegtelen
Szöveges ítélet
Az autó elöl alapvet?en kényelmes, de a közel két méteres magasságomhoz mérten kissé sz?kös. Hátulra feln?tteket ültetni büntetésszámba megy: kis lábtér, rövid, és kemény ül?lap, igen alacsony tet? fogadja az utasokat. Full fapad, a mai kor szempontjai szerint a legegyszer?bb autók közé tartozik a típus, ez azonban nem mentség arra, hogy az egy keszty?tartót, és a váltó melletti kis rekeszt leszámítva nincs semmiféle rakodóhely az utastérben.
Részleteiben tettenérhet? a spórolás, de nem zavaróan igénytelen a kidolgozás; ezzel együtt nyilvánvalóan nem az örökkévalóságnak készült.
Legnagyobb hátárnya a csapnivaló kilátás (bazi nagy c-oszlop, irdatlan csomagtartó), valamint a nagy sebbességénél véghezvitt hirtelen man?vereknél érezhet? instabilitás.
A motorja remek: madárétk?, nyomatékos, hosszú, 30 000 kilóméteres szervízintervallumú, és az alapjárati kerregésen kívül nem adja hallható jelét annak, hogy dízelüzem?.
Az ergonómia közepes, a váltó "ragadós", pontatlan, de ennek ellenére az autó hosszú távon is kibírható utasként, és sof?rként is.
Összességében egy takarékos, nagy csomagter?, elfogadható dinamikájú, t?rhet? kényelm?, ámde csak igen kevéssé esztétikus, semmi különös "kisugárzással" nem rendelkez? közlekedési eszköz. Ide, a Balkánra megfelel?.
Hibalista
- Melegindítási nehézségek, melyet szoftver-átállítással orvosoltak, bal els? lámpa.
Ide hordtam szervizbe
Két márkaszarvízben volt eddig (Szeged, Hódmez?vásárhely), mindkét helyen korrekt, és gyors volt a beavatkozás.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 36 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | Trabant 601 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
