A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1.5 dci exp 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem olyan rossz, mint mondják

Szöveges ítélet

Sziasztok!

Szeintem ez az autó nagyon megéri az árát, de ha használtat veszel, el kell vinni egy szervízbe hibafeltárásra, ne higgy a kereskedőnek. Sok emberhez hasonlóan én is hitelt vettem fel a vásárláshoz, igaz 5 éves korában vettem 1.600.000 ért, s azóta szervízben 20e. egyéb helyen kb 100e-t hagytam ott. Miután megvettem, elvittem szervízbe a porlasztóket bevizsgálni, tökéletes volt 61.000nél. 2 hónapja használtam az autót, amikor előzéskor kék füstöt láttam magam mögött . A turbónál elengedte az olajat, turbó csere, használt 70.000 (új 120.000+áfa), de a régi házilag is felújítható, ha idejében észreveszed a kopást, megmenthető a lapát. Azután történt, hogy melegen a motor nem indult be csak a sokadik tekerésre, a debreceni Spar parkolót egy jó párszor befüstöltem vele, elég gáz. Elvittem a Nyíregyházi szervízbe (szerintem nagyon jók és gyorsak), szoftvert frissítettek rajta baráti áron, azóta a probléma megszűnt. Most az olajat engedi valahonnan, mióta a vezérműszíj-cserét megcsináltam, (3000km-en 1 liter). egy éve minden nap átjárok Debrecenből Nyh.-ra dolgozni 80-90-nél 4.3, de 100-110-nél is 4.5 (Évi 31.000 km-en min. 130.000Ft spórolok benzineshez képest). Olaj, szűrők cseréje minden 10000 km-en. Van ismerősömnek megan-ja, 90.000km.-nél volt porlasztócsere,( külföldi alapanyag), azóta csak kúton tankol , most 230.000km nél bevizsgáltatta a porlasztókat, hibátlanok.
Egyszerűen csak nem szereti, ha hajszolják, de ha taposod a gázt, érdemes adalékolni az üzemanyagot egy tisztító adalékkal, így talán még tovább bírhatja. A szívóági szűrőbe mindenképpen érdemes egy ülepítős szűrőt szerelni. Összességében ha újonnan veszi valaki, és odafigyel rá és a lábára, sokáig használhatja. A porlasztócsúcsokat senki nem fogja megúszni. A rekordot úgy hallottam 160.000km el tartja egy renault kangoo 86 lovas, 1 csúcs ment tönkre, de érdemes garnitúrában cserélni, szervízben, 1 év gari! Én eddig megúsztam, most járok 94.000km-nél, úgyhogy lassan cserélek.Ennyi.

Hibalista

- turbo
- szoftver

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szervizelem néhány kivételtől eltekintve

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Renault Gold Cars Nyh.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 61000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Renault 11 (imádtam) Következő autója? Clio Grandtour
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)