Nagy kofferbe jó pakolni, csak ciki vele utazni??
Szöveges ítélet
Rozalinda! Én csak így hívom, a mexikói színésznő után. Nem mintha sorozat fun lennék, de minden kocsinknak adok valamilyen becenevet. Így nevén szidhatom, vagy dícsérhetem, mikor melyiket érdemli. Bár alig több mint 5 éves együtt élésünk alatt szerintem már beadta volna a válókeresetet ha igazi nő lenne, mert hát bevallom több rossz szót kap, mint jót.
A kölsejét tekintve mindenki fikázza, nem értem miért pedig a "szedánosítást" nem csak a renault csinálja. Mikor vettük a fater volt érte megőrülve a nagy csomi miatt, ami persze nagy, csak rosszul pakolható. 4 ember simán elfér benne, az anyagok minősége hozza a kategória átlagot, a beltér is elmegy. Csak!!!! Vannak "apróságok" amelyek jobb lennének ha nem lennének. Pl.: Mindig zörög, nyöszörög valami, (most már a tetőkárpit is) elég sok dolgot nem csak gagyin hanem igényteleül oldottak meg, mint a pl.: nyiszorgó csomatérajtót. Rossz helyen van a vészvillogó kapcsolója, (kézifék alatt) hülye hangtartományban csipog az index, pár hónap és immunis rá az ember. Ennyit magáról az összbenyomásról. A mocija elég elavult 8 szelepes, viszont ideális poroszkálni 50-nél az 5. fokozatban sem rángat, pörgetve elég hamar kifullad, de nem is várok többet 75 lótól. Fogyasztás: (főleg közúton haszálom) 6-6,5 L. A következő pár sorban viszont fikázni fogom: alig fél év után kezdődtek a bajok, nehezen indult, akár hidegen, akár melegen. Elvittük szervizbe rádugták a modult azt mondták minden Ok vele (teszem hozzá a szervízben pöccre indult a kis mocsok) a szervizes próba képpen jött rá hogy a felsőholpont-érzékelő koszolódott el. Azóta otthon orvosoljuk a dolgot. Egy időben - nem tudom miért - zabálta a biztosítékokat mint hülye gyerek a chipset. Legnagyobb kiadás a kuplung cseréje volt, ami 45 ezernél adta meg magát, pedig nem lehetett csúszást tapasztalni néhány esetet kivételével. (alig van hajtva az autó, mivel évi kb 10000 km megy) Nemrég a hátsó fékmunkahengerben a tömítés ment szét, és mivel eláztatta a hátsó dobokat így azokban is cserélni kellett a betétet, de mire erre rájöttek a "nagytudású szakemberek" előtte kicseréltették az első féktárcsákat, mivel érzetre az első fékek ütöttek (ezt speciel nem márkaszervízben csináltattam :S) Egyelőre ennyi a hibalista. De ez elég ahhoz hogy biztosan ne vegyek Thaliát többé, se újjan se használtan. Szeretem is, meg nem is, de nem kellene még egyszer!!!!!!!!!
Hibalista
- - Felsőholtpont-érzékelő: kipucoltatva márkaszervízben. Javítása 3 percbe került (5000 HUF ha tisztítják, 12 000 HUF ha "cserélik"), azóta 4 havonta otthon pucoljuk. Gyógyszere: finom smírglipapír és egy nyeletnyi kontatktisztító! Azóta Pöccre indul.
- - Kuplung csere: márkaszervízben javítva. Munkadíjjal együtt 73 000 HUF :(
- - Hátsó fékmunkahenger és betétek csere (56 000 km-nél)
- - Na és persze a kopó alkatrészek cseréje, de azt nem lehet hibának felróni.
-
Ide hordtam szervizbe
Renault Kisvárda
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 58000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 205 | Következő autója? | skoda |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
