Megbízható francia
Szöveges ítélet
Világéletemben a japán autókra esküdtem és sosem akartam Renault-ot, a sok rémtörténet miatt. De végülis szükségem volt egy diesel autóra, mert évi 45.000 km-t megyek, és ez volt a legjobb vétel, klímás és 5 litert fogyaszt.
Meglepve olvasom a botrányos történetek, lekopogom, nekem a kocsinak a 2 apró hibán kívül ( ablakemelő recsegett és indító relé bedöglött, ami típushiba) az ég adta egy világon semmi baja nincsen. Van benne 121.500 km, de tényleg abszolút megbízható a kocsi. Igaz szinte végig autópályán használom, 130-140 fölé szinte sose hajtom és mindig betartom az olajcsere periódust.
Szerintem ez is olyan dolog, h az emberek általában elégedettek vele, aki meg belenyúl, az jogosan nagyon ideges lesz és csalódott. Megértem őket, bár amennyi horror storyt lehet olvasni itt az agyonajnározott VW dieselekről, annak fényében a Thalia teljesen problémamentesnek tűnik.
Hibalista
- Garanciában bal első ablakemelő, kb 30.000 kilóméternél, elkezdett kattogni, javítás eredménytelen volt, csere lett belőle, azóta tökéletes
- 93000 km, indítórelé, 16ezer forint, munkadíjjal együtt, állítólag tipushiba. Egy kb 200 forintos műanyag 3 lábú relé...
Ide hordtam szervizbe
Ugrics és Szabó Székesfehérvár. Alapvetően nincs gond velük, az árak viszont magasak, bár Baumgartner jóval drágább.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Maszek szerelő
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 27500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Almera 1.4 S | Következő autója? | Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Style |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
