Megbízható csendestárs
Szöveges ítélet
Első új autóm a Tháltos. Hasonló árú járgányok között szerintem biztos, hogy a legjobbak között van. Miután járt 2-3.000 km-et a fogyasztása is beállt normál szintre. Állandóan vegyes utakon járok vele, úgyhogy csak ilyen fogyasztási adatot tudok, a 7-7,5-et stabilan tartja. Semmi komoly gond nem volt vele, egyszer sem hagyott cserben, a fenti hibák voltak csak - nagyobb soha ne is legyen!
Nagyon kényelmes - a vásárlásnál is ez fogott meg -, egy kis ember még mögém is be tud ülni, pedig én 2 méter magasan hordom az orromat. Ha meg kicsit összehúzom magam, akkor egy közepes utas is elüldögél hátul. Elég széles is a hátsó ülés 3-an jól elférnek.
A hatalmas csomagtartó nagyon hasznos, bár nagy kiterjedésű dolgokat nem lehet belerakni, mert nem megy be a nyíláson, se hátul, se az ajtókon át. Utazásra viszont tökéletes, a fél házat bele lehet rakni, csak legyen szépen bedobozolva.
A teljesítménye is elmegy, bár egy kicsit azért többet vártam egy majdnem 100 lovas motortól, persze azért lehet vele menni, csak rendesen meg kell pörgetni és kapcsolgatni vissza. Ha már egyszer begyorsult akkor szépen halad, tartja az irányt, bár a menetzaj 140 körül kezd elég erős lenni.
Erre jó a kormány mögött lévő rádió-vezérlő, pakolunk egy kis hangot és máris évezhetőbb az út. A gyári 4 hangszóró a CD-s rádióval nagyon jól szól, egyedül az mp3-at hiányolom kicsit.
Ami kifejezetten zavar, hogy a visszapillantó tükör a fél szélvédőt eltakarja, ezért állandóan tekergek mint az óriáskígyó, ha ki akarok látni mögüle.
Összességében egyáltalán nem bántam meg ezt a típiust, nagyon jól szolgál és fog még remélem egy darabig, hogy aztán eggyel nagyobb rokona kövesse.
Hibalista
- Benzinszint jelző: Úgy tűnik ebből nem tudnak normálisat gyártani a franciák. Gurultam vele 100 km-et és már fél tankot jelzett, mondam: Nana! Megtankoltam, ment bele 9 liter (ekkor még vadi új volt). Aztán mászkáltam vele és 400 km-nél már világított a lámpa, megint mondtam: Nana! Nem akartam kockáztatni, első benzinkútnál tele nyomtam és ment bele alig 35 litert. Papíron 50 literes tankja van... Garanciában kicseréltettem első szervízkor, 1 hét volt mire meghozták az alkatrészt, berakták, de nem lett jobb. Azóta így használom, meg lehet szokni, de azért első találkozáskor fenn tud akadni az ember szeme ^^
- Csomagtartó központi zárja: valami eltört benne, nem komoly hiba.
- Más szerencsére nem volt.
Ide hordtam szervizbe
Renault Solymár - Nem a legolcsóbb, de rendesek és elég gyorsak is. Amikor alkatrészre várt, tartották a határidőt, megmondták, 1 hét múlva legyek ott, odamentem, megvolt, berakták - szóval elég jók.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Renault Megane |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
