Málhás öszvér 1,4 RN 8V 2001
Szöveges ítélet
Kedvelt családi autónk, nagyon szeretjük.
A kötelez? szervizeket nem szeretem, mert jelent?sek a kiadások (kb a futott km-nek megfelel? összeg +10%)
Nagyobb hibánk nem volt, eltekintve a jobb hátsó fékdugattyú beragadásától.
Három hosszú külföldi utat remekül átvészelt, a fogyasztása (2f+2gy. + dugig tömött csomagtartó autópálya 130-as tempó ) 7,5 l/100 km. Nem panaszkodom.
Légkondi nincs, ez hiányzik.
A motor egy f?vel látványosan dinamikus, megpakolva (a fent emlitett összeállitásban) kényelmesen autózva jól használható.
Nem sportvezetéshez tervezték!! Akinek ez kell vegyen más kocsit!
A pakoláshoz ötletesség kell, sok kicsi csomagot jobban el lehet benne helyezni mint a nagyokat.
Sikerült egyszer hátulról összefutni egy régebbi Lagunával, a Thalia magas hátsó épitésének köszönhet?en csak akkor vették észre a szervizben, hogy hol tört, amikor megmutattam... (Szerencsére más ütközés nem volt)
Kicsit zavar az A oszlop, f?leg nagyobb kanyarban pont ott takar ahol látnom kellene az utat.
A bels? tükör kerülhetett volna feljebb is...
Sajnos a 3. gyerekülést ha berakom, nem tudom becsukni az ajtót, igy váltani kényszerülünk. (Ebben a változatban még nem lehetett kikapcsolni a légzsákot.)
A gyerekülések normál bekötéséhez kicsit b?vészkedni kellett a hátsó övcsatok elhelyezésével...
A futóm? egész stabilra sikerült, (kifejezetten kátyúkerülget? vagyok, de sajnos akkor sem lehet mindent elkerülni) a 4 év alatt csak 1x kellett állitani a futóm?vön. a 74500 km 2/3-a budapesti utakon értend?!
Nem munkásautó, inkább hétvégi, családi autó.
Feleségem is nagyon szereti vezetni, jól érzi az oldalát, elejét, nem túl nagy neki az autó.
A bosszantó apróbb hibák ellenére szeretjük és ezért a pénzért (4 éve 2,195M Ft volt) nem kaptunk volna jobb autót!
Jó válsztás volt a vételnél a dupla fényszóró, kés?bb a Renault is rájött, hogy kell az autóhoz!!
Hibalista
- Átvételkor nem m?ködött a csomagtartó zárja...
- Tompitott fényszóró (gyári Philips izzó) 3 hónap alatt kiégett (A Tungsram izzó kiváló!!!!!!)
- Jobb hátsó fékdugattyú beragadt [35300 km-nél] (komplett 2 oldali fékcsere 51e Ft)
- Lengéscsillapitókból szivárgott az olaj (37000 km után)
- A csomagtartó zárjának vezetéke szakadt el a tövénlél... El?ször meg lehetett forrasztani, másodszorra burkolatbontás és vezetékcsere.......
- Majd nemsokára maga a zár romlott el, 15e Ft, amit csak meg kellett volna zsirozni....
- Az egyik kulcsot csak ritkán érzékeli az inmobi..
- Az index csak a vészvillogó-kapcsoló kitámasztásával m?ködik. (csere 10e Ft+ munkadij)
- A 4. évben elromlott mindkét indítókulcs, egyszer?en nem ismeri fel az inmobi. (26e Ft. + munkadíj)
- Jobb els? kerékcsapágy csere (73000 km-nél) (30e Ft)
-
-
Ide hordtam szervizbe
Baungartner (Bp, Budaörs)
Egy másik Renault autón elkövetett durva hiba után nem vittem ide
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Renault Hungária Bp.
Vannak gyengeségeik, de eddig általánosan elégedett vagyok
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 74500 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | W 353 1,3 | Következő autója? | Fiat Doblo Family |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
