Legjobb ár-érték arány
Szöveges ítélet
Első körben leszögezném, hogy a Japán autókat favorizálom és utálom a német precizitásokat (az mese). Nem azért vettem Tháliát mert csápolok a rönónak, hanem 2.6 milláért elhoztam, majdnem full felszereltséggel, metálfénnyel. Nem kellett csalódnom benne, 1000 Watt dübörög benne majdnem 5 éve és még most sem zörög a kárpit. Sokan leszólják mert a Törökök rakják össze. Aha, mert Németországban a Merciket, meg a szar Golfokat ugye nem? Volt már pár kocsi ill. típus a kezem alatt, de ez az autó abszolút jól össze van rakva. Az alvázvédelem csúcs. Meg lehet nézni a merciket is akár, nincs levédve a kardánalagút ebben igen. A Suzukikat (Swift 1.0) csak a legszükségesebb helyen látják el "rücsivel".Az első 25.000 km-t kb 160-180 km/h-val tettem meg autópályán. Mondjuk a retek gyári Pirelli 3000-eseket le is daráltam. A végsebessége sík úton 213 volt (újkorában kb50-60 ezerig). Jelenleg 100 ezer felett is 195 a vége. Úgy megy mint a golyó. Érdemes csúcs gumikat alárakni. A fogyasztása az én talpam alatt, légkondival, tele kocsi tele csomagtartóval 8l vagy alatta. Görögbe max 140-ig 6.1 l volt a legjobb. Azért negatívum is van, hirdetik, hogy kategóriájában a legnagyobb csomagtartója van, hát igen, de csak akkor ha teleöntöm búzával, egy 72-es tv nem fér el ill. nem lehet berakni. Amúgy két család egy heti motyója + ásványvíz kaja meg egyebek a nyaraláshoz simán benne volt. Jó gumikkal szenzációs a stabilitása kanyarban, 45 peres gumikon is kényelmes. Elég jól tűri a metálfény a köveket. A klíma kicsit gyenge, nekem fólia van felrakva, de opcióban adnak hővédő üveget is. Szóval összeségében az ár-értékarányt figyelembe véve még most is azt mondom Thalia.
Hibalista
- Típus hiba hengerenkénti gyújtótrafó, 2 csere volt, 1garanciásan a második 21.000Ft. 83.000 km-nél első fékbetét csere(7000Ft), 90.000-nél hátsó kerékcsapágyak(9000Ft/db) 110.000-nél kötelező vezérműszíj egyebek cseréje(szereléssel együtt 50.000Ft) az első időktől rossz volt ill. trükkös az indítás, a hibát sejtettem, de csak 70-80.000km-nél szerelték ki (3000Ft-ér) az önindítót és egy forrasztással megoldottam a hibát. 4 év után 114.000 km-nél 5300Ft-ért utántöltötték a klímát gázzal. Jelenleg 115.000 van benne és tökéletes.
Ide hordtam szervizbe
Renault Császár Veszprém, alapvetően korrekt, de trükkök mindenhol vannak!
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Leginkább magam szerelem, ill van egy szervizes spanom a komolyabb munkákhoz.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Swift 1.0 | Következő autója? | Mégan, vagy Ferrari |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
