A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1.4 16V Alize 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Legjobb ár-érték arány

Szöveges ítélet

Első körben leszögezném, hogy a Japán autókat favorizálom és utálom a német precizitásokat (az mese). Nem azért vettem Tháliát mert csápolok a rönónak, hanem 2.6 milláért elhoztam, majdnem full felszereltséggel, metálfénnyel. Nem kellett csalódnom benne, 1000 Watt dübörög benne majdnem 5 éve és még most sem zörög a kárpit. Sokan leszólják mert a Törökök rakják össze. Aha, mert Németországban a Merciket, meg a szar Golfokat ugye nem? Volt már pár kocsi ill. típus a kezem alatt, de ez az autó abszolút jól össze van rakva. Az alvázvédelem csúcs. Meg lehet nézni a merciket is akár, nincs levédve a kardánalagút ebben igen. A Suzukikat (Swift 1.0) csak a legszükségesebb helyen látják el "rücsivel".Az első 25.000 km-t kb 160-180 km/h-val tettem meg autópályán. Mondjuk a retek gyári Pirelli 3000-eseket le is daráltam. A végsebessége sík úton 213 volt (újkorában kb50-60 ezerig). Jelenleg 100 ezer felett is 195 a vége. Úgy megy mint a golyó. Érdemes csúcs gumikat alárakni. A fogyasztása az én talpam alatt, légkondival, tele kocsi tele csomagtartóval 8l vagy alatta. Görögbe max 140-ig 6.1 l volt a legjobb. Azért negatívum is van, hirdetik, hogy kategóriájában a legnagyobb csomagtartója van, hát igen, de csak akkor ha teleöntöm búzával, egy 72-es tv nem fér el ill. nem lehet berakni. Amúgy két család egy heti motyója + ásványvíz kaja meg egyebek a nyaraláshoz simán benne volt. Jó gumikkal szenzációs a stabilitása kanyarban, 45 peres gumikon is kényelmes. Elég jól tűri a metálfény a köveket. A klíma kicsit gyenge, nekem fólia van felrakva, de opcióban adnak hővédő üveget is. Szóval összeségében az ár-értékarányt figyelembe véve még most is azt mondom Thalia.

Hibalista

- Típus hiba hengerenkénti gyújtótrafó, 2 csere volt, 1garanciásan a második 21.000Ft. 83.000 km-nél első fékbetét csere(7000Ft), 90.000-nél hátsó kerékcsapágyak(9000Ft/db) 110.000-nél kötelező vezérműszíj egyebek cseréje(szereléssel együtt 50.000Ft) az első időktől rossz volt ill. trükkös az indítás, a hibát sejtettem, de csak 70-80.000km-nél szerelték ki (3000Ft-ér) az önindítót és egy forrasztással megoldottam a hibát. 4 év után 114.000 km-nél 5300Ft-ért utántöltötték a klímát gázzal. Jelenleg 115.000 van benne és tökéletes.

Ide hordtam szervizbe

Renault Császár Veszprém, alapvetően korrekt, de trükkök mindenhol vannak!

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Leginkább magam szerelem, ill van egy szervizes spanom a komolyabb munkákhoz.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift 1.0 Következő autója? Mégan, vagy Ferrari
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)