A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1,5 dci EXPRESION 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kútra csak fújtatás miatt

Szöveges ítélet

Előző autóm miatt vettem (NÉPITÉLET AUDI 80 1978-1986 SOHA TÖBBET HASZNÁLTAT) címen leírtak miatt. AZ 1.5 DÍZEL a magyar kötelező szabályok miatt tökéletes választás. MEG tudtam szerezni MAGYAR HANGSÚLYOZOM MAGYAR seftes üzemanyagot,így a felárát visszahozta a benzinhez képest. A fogyasztása nagyon jó,a nagy nyomatéktól nagyon jol húzott,emiatt volt mikor már 6.-odikba akartam rakni ami nincs.50km/h már 5.-ben vitte előzéskor nem kellet visszaváltani csak rálépni a gázra és megindult. Tudtam szerezni seftes motorolajat igy egy csere 3000FT-ba került 5000KM-enként cseréltem,a gyár által megadott 30000KM -enkénti csere hülyeség addigra szét kormozódna az olaj és a motornak is jobb a friss olaj. Nagyon szerettem üzemanyagot tankoltam csak bele. Ami rossz benne hiába nagy a csomag tér a csomagtér ajtó szája nagyon kicsi, ezért nem veszek többet sedán tipusu kasznit csak 5 ajtósat.21000KM-nél szét ment mind a négy porlasztó szervizzen mondták 20000km-ig volt garancia ezért nem cserélik ki fizessek érte 300 000FT-ot. 1000km túlmenés miatt szemetek a RENAULT HUNGÁRIÁNÁL. ITT olvasva az ítéletek közt látom hogy ez inkább gyári hiba csak letagadják. 1hónapig ált ekkor othon a garázsban. "KI SIRVA" a KALYDY elintézte hogy gariban megcsinálják,ott is ugy hogy a 4 porlasztó helyet 2-őt rendeltek berakták ugy közlekedtem, majd 2 hét mulva a másik kettöt. A szervizben mondta az egyik szerelö tegyekbe egy másik gázolajszűröt a gyári mellé és használjak METABOND üzemanyagadalékanyagot.A GYÁRI szürő ami a szervizben 30000FT én 16000FT-ért vettem a kapcsolataimon keresztül. Elmentem a bontóba vettem 2000FT-ér egy VW gázolajszürő tartót amire a SEFTES szürőt 1000FT alatt lehet kapni VOLT ,hogy ingyen,ezt cseréltem 5000KM-enként. 36000KM nél tönkrement a generátor szijtárcsa,az autó villamossági mondta ne vegyek gyárit ,mert újra igyjár a bennelévő gumiágy úgyis szétválik a fémtől. Belerakott egy légkondi szijtárcsát a mi szabadonfutós ,FIKSZET azért nem lehet használni mert akkor szétszakad a szij. Meg a gyári 40000FT ezt szereléssel 20000FT-ért felrakta. Azért számitattam be mert 42000KM -nél éreztem a porlasztók újra kezdenek rosszak lenni nehogy már én fizessek érte több 100000FT-ot,na meg mamár egy légkondi nélküli autót nehéz eladni.mikor kihoztam a másikat ezt nemsoká eladták. A vevő rendesen megszivja az ilyen porlasztó 10000KM-nél többet nembirki. Nagyon sajnáltam csere előtt utoljára még meghajtottam 170KM/h végsebességgel vittem be a kereskedőhöz.Autópályán 6liter körül evet, egyszer az ÉRDI lejtőn 180KM/h-ig megküldtem, 4.fokozatban 140KM/h vitte az ülései szerintem kényelmesek bár hátul 3 fő nehezen fér és beszálláskor ,volt aki beverte a fejét.ALAP kék színnel vettem minden kosz és karcolás látszódik rajta ,soha nem veszek többet sötét autót.

Hibalista

- 6000 km-nél kormánymüben egy szimering szivárgot gariban cserélve az egész kormánymű. 21000 km-nél mind a 4 porlasztó, nehezen elintézve gariban cserélve. 36000 km-nél generátor szijtárcsa 20000 FT.Középkonzolon a levegőkeringtetés világítása, műszerfal bontással lehetne csak kicserélni,1napi melóval, ezért úgy hagytam.

Ide hordtam szervizbe

RENAULT KALYDI DEBRECEN csak assistencia ami semmit nem ér a porlasztók miatt saját költségemen nekem kellet bevontattatni, és 2 olajcsere elfogadható áron. Minding ott voltam az autó mellet persze rábeszéléssel, kűlönben a gyári szervizek átverik a tulajt.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Saját magam végeztem az olaj és levegő szürőcserét. Egy AUTÓ villamosságis hibakód kiütésre az olaj és szürőcsere miatt ingyen csinálta. Generátort is ő csinálta meg nagyon olcsón és gyorsan

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Audi 80 1972 Következő autója? SEAT LEON 1,6 SPORT LIMITED
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)