Kicsiszívem
Szöveges ítélet
2005 agusztusában került hozzánk az autó null km-esen. Bordómetál, el.ablak, klíma meg még ez-az...
Az elkövetkező 7 éveben került bele 47 ezer km és a kötelezőkön kívül szervízben nem járt. De! Egyszer meglökték a bal első ajtónak az élét, meg egyszer a rádió antenna kábele megszakadt, és nem fogott semmit. Garis javítás a szalon parkolójában.
Az elmúlt egy év termése viszont a következő:
Volt néhány nem indulásunk. Mondjuk este már fáradt az ember és nem esik útba a benzinkút, "áhh majd reggel". Na de éppen nem villant még fel a tankolást kötelezővé tevő kis lámpa, és reggel nem indul...Mint ami kifogyott, de nem! Ne told be mert a katalizátor, de akkor mit tegyek?? Külön érdekessége hogy ha orral lefelé áll az autó leejtőn akkor nincs ilyen egyáltalán. Persze szűrő, csövek tiszták, sőt újak.Állítólag nem gyújt indításkor, de mondtak már vákum hiányt is... Az új szerelőnkhöz még nem jutottunk el sajnos, pedig azt mondja hogy tudja a megooldást és csak 10,000 Ft lesz...
Most aszerint a hit szerint élünk, hogy nem szabad az autóból kifogyasztani a benzint annyira, hogy ne legyen benn legalább 5-6 liter, de ha mégis akkor meg imádkozunk minden indításkor.
Tavaly lemerült az egyik kulcsban az elem amit a egy ügyes kezű szaki el is rontott, mivel kitörte belőle az indításgátló mágnesét.Azóta gondolkozunk az ú kulcsa megrendelésén, és azóta tilt az a kulcs, de ez nem a kocsi hibája...
Következő érdekesség, hogy a duda nem szól... De mint ha számolta volna a km-eket!! 65 ezernél elkezdett kihagyni, pontosabban néha szólt, néha nem. De hát elértük a 70 ezret és azóta nincs semmi...Azt olvastam hogy ki kéne egyesével mindent cserélgetni majd egyszer csak meg szólal... Nem érdekel! Villogni még tudunk ha kell...
Mostanában jött elő olyan hogy az antennánál nem jól tömít a gumi, és eső után ki kell belőle törölgetni a vizet, de ezt egy kis szilikon megoldja.
Mi Istenigazából szeretjük! Nem túl nagy nem valami erős, de cserébe van nagy csomagtartó.
A hátsó ülésre az én 170 centimmel kicsit nehéz beszállni de el férek hosszútávon is.
Kicsit kopognak már a müanyagok de hát a sok rossz út meg a sok száguldozás...
Ami engem zavar hogy ez egy nem nagy autó, és egy gyorsabb kanyarban olyan jót tud libbenni a hátulja, hogy télen havas úton küzdelmes tud lenni. Tudom a megoldást! Gumi váltóméretét kell feltenni, vagy egy jó kis sportfutóművet. Ha agyszer lesz rá elég pénzem belepapíroztatok egy 1.9 dci-t, váltóval, futóművel, fékkel, mindennel, elvileg bele kell férnie, ha a Clio-ba belefér a 2 literes benzines.
Én német és dízel párti vagyok. Ez a kicsi kocsi egyiket sem hozza, de szeretem! Biztos mert lelke van csak vigyázni kell rá nagyon...
Hibalista
- A szokásos nem szól a duda jelenség - Állítólag nem gyújt indításkor... de mondták már sok mindennek - Antenna kábel elszakadt a belső lámpa fölött. - Beázik az antennánál. - A többi esztétikai hiba, és itt a gyári illesztésekre gondolok.
Ide hordtam szervizbe
Ismerős... Aki kicserélte a fékbetéteket és érdekes módon nyikorog mintha a kopásjelző nyikorogna... Gondolom miért volt olyan olcsó.
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Másik ismerős aki ért is hozzá és már szerelt is Renault-ot de még sajnos nem jutottunk el hozzá.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 77500 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf Mk1 1.1 | Következő autója? | A4 Avant 1.9 Tdi |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
