Kicsi, ronda de szeretem.....
Szöveges ítélet
2005 márciusában hoztuk el a kereskedésből 0 km-en, 2004-es gyártású túl készletes autó volt,forgalomba helyezve ezért némi kedvezményt is kaptam (tetőcsomag-tartósínek il. a metál fény ingyenes volt). Az extrákat tekintve egyébként fapados: se klíma se fordulatszám mérő...más egyébként nem is hiányzik belőle. Kis teknős...béka. Szervizben egyszer voltam, az első kötelezőn de sokalltam a költségeket ezért a többit kihagytam és magam oldottam meg a szükséges olajcseréket...mert másra nem volt ezidáig szűksége a kis ékszer teknősömnek.Egyszer előfordult hogy a kulcsot kivéve a motor nem állt le, járt a kocsi majd azért le is állt.Kicsit megijedtem de többet nem csinálta. A hátsó csomagtér ajtó központi nyitása romlott el még 2x is már de ezt az első szerviznél garanciában javították ill. a vezeték szakadást én is megtudom javítani, tehát másodszorra már én szig. szalagoztam... Azóta, most 82.000- nél járok semmi gond nem volt...Beül,indít, A-ból B-be, leállít, kiszáll és a központi távirányítóval bezár. Ennyi. Olajat 20 ezrenként cserélek. Fékpofákat cseréltem ill. egy új aksit is beraktam csomagtartóba mert még a gyárival közlekedek és ez nekem már gyanús hogy még bírja. a következő olajcserénél vezérműszíjat és pár fontosabb dolgot cseréltetek, egyeztetek a szakival mert megérdemli a kicsike...Általában két gyerek és feleség utazik velem, az ötödik személy már necces, főleg hátul a két gyerekülés között.Egy éve autópályán is megyek. A fogyasztást 6 L/100km fölé nem tudom kergetni, igaz még városban is felkapcsolok 50-nél 5-ösbe.Bírja. Autópályán a megengedett sebesség elérése után (ez eltart egy ideig) elég nagy a menetzaj és hosszútávon a fapados székeken, KLÍMA nélkül kész túlélő túra, nem éppen pálya autónak készült...Ez van..ennyiért. Kicsi, hangos, kényelmetlen, külsőre inkább nem is jellemezném... DE... talán a fogyasztása miatt, talán a fenntarthatósága miatt vagy az ára miatt ez volt (és van) a legjobb vétel...Nem bántam meg a vásárlást, de ha tehetem soha többet nem vennék ilyet, sőt francia autót sem vennék ...A pontozásnál a lehető legkisebb pontszámokat kellene adnom de nem teszem.... Nem teszem és azért nem teszem mert SZERETEM, IMÁDOM a teknőst. 5 évig hűséges társam volt, hiba nélkül teljesített és ha lecserélem meg is siratom talán...de többet nem veszek. A következő autóm vagy egy Bömbi kombi vagy egy igazi családi kisbusz (Ford S-max) lesz...majd...majd ha már a Tálesz megspórolta nekem az árát, mert ezeknél a járgányoknál igencsak bele kell nyúlni a zsebbe egy kis ez-az miatt...
Hibalista
- 2x a hátsó csomagtérajtó - Kisebb elektronikus érdekességek, pl. a zárból kivéve a kulcsot a motor még mindig járt...
Ide hordtam szervizbe
Renault Nyitrai Pécs
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 83000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | 320d touring |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
