Jó autó, maffia szervíz
Szöveges ítélet
2 embernek nagyon kényelmes, és jól húz, tágas a csomagtér, elég igénytelen jószág - különösebben nem kell költeni rá. Hátul már kicsit sz?kös a hely, és 5 személlyel bár nem túlzottan, de érezhet? nehézségei vannak gyorsuláskor.
A kuplungnak szvsz kicsit hosszú az útja, a fék jó, és a gáz is sokkal jobban és reálisabban használható, mint az ennél újabb Thalia modellekben. Szerencsére ebben még nem csipog idétlenül az index sem.
Ha egy éles kanyart kicsit gyorsabban vesz be az ember, akkor hajlamos pattogni a hátulja.
Szerencsére nagyon ritkán kellett szervízbe vinni, f?leg apró dolgokért. Egyszer volt komolyabb baja, akkor viszont rémálom: lassúság, hazudozás, lenyúlás, stb...
Hibalista
- hátsó elektromos zár többször
- hengerben vmi izék (szerencsére már elfelejtettem) :)
- indító-kulcs elektronika többször
Ide hordtam szervizbe
Renault Nyitrai, Pécs
Egy alkalommal éreztem, hogy a váltó idiótán rángatni kezd, leálltunk az út szélén - assistance hív, 1 óra múlva megérkeznek, december lévén sz*rrá fagytunk. Helyben nem tudják szervízelni, elviszik trailerrel. Oké, kérünk csereautót, mivel az ország másik felében lakunk. Körkapcsolás: assistance, renault központ, nyitrai, ismeretlen magánkölcsönz?, központ, assistance... 1.5 óra múlva megérkezik a kölcsönjárgány (mi közben jégkockává merevedve) azzal, hogy csak 1 napra tudják adni az autót. A Renault egyébként sem ad csereautót, hiába van akármilyen kártyánk, tehát ezt is ki kell fizetnünk. Mondom b+, dehát nincs mit tenni, a központ tagad, a márkakeresked? tagad, stb...
R. Nyitrainál másnap bejelentették, hogy a hengerben vmi izék széttörtek (talán úszó vagy dugó vagy ilyesmi), nincs alkatrész, 6 nap mire megjön, de csak csomagban tudják cserélni 4-esével. Kölcsönz?t?l kikönyörögtük, de csak 3 napra adták az autót, erre visszavittük + itteni elkért kölcsön-autóval + benzin + kölcsönzési díj + benzin haza.
2 hét után még mindig nincs kész az autó, már napi rendszerességgel telefonálunk, sehonnan semmi válasz, mindenki terel vagy kamuzik. Végül nagy nehezen kész lett, plusz még pár kamu-melót is megcsináltak. Ottani ismer?st megkértük, hogy menjen próba-kört. Oké, autó kész, lehet menni érte. R. Nyitrai kijelenti, hogy 90 rugó a végösszeg, állunk esik lefele, mivel a kártyánk szerint ez garanciális javítás volt. Nyitrai tagad, központ hív: nem tudnak semmit, harmadszori hívásra már elkezdenek ködösíteni.
1 héten keresztül telefon ide-oda, végül meguntuk, és elkezdtünk ügyvéddel fenyeget?zni. Na, erre hirtelen lement az ár rögtön 30-ra, újabb kb. 20 telefon a központba meg a nyitraihoz, végül lement az ár 0-ra, és "rájöttek", hogy mégis garanciális volt a csere.
Mostmár végre lemegyünk az autóért, saját kölcsönkért autóval (helyi Renault szervíz felhozatta volna 30 rugóért az autót, kössz).
A szervízben természetesen mi voltunk az ?sköcsögök, a rohadék vásárlók, akiknek volt pofája érvényesíttetni a garanciát. Az autó belül tiszta kosz, olaj a kormányon, full sárosak a padlógumik. Jó, hogy még extrának nem köpködtek meg a végén...
Ezek után Renault-t soha többé.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | BMW 3 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
