Ipari hulladék
Szöveges ítélet
Egy fostalicska. Az úttartása szörny?, f?leg a motor teljesítményéhez viszonyítva (98 LE). Kanyarban billeg a hátsó merev hídnak köszönhet?en. A fékek hatástalanok, rosszúl adagolhatóak. A beltérben lév? m?anyagok még nyáron is zörögnek.
Hibalista
- Ékszíjtárcsa és ékszíj csere 10000 km-nél, mert a tárcsa gyárilag ütött. Lambdaszonda csere 25000 km-nél. gyújtótekercs csere 30000 km-nél. A második gyujtótekercs csere 500 km-rel kés?bb. A szervízben azt mondták, hogy várható a maradék kett? cseréje is, mert ez így szokott lenni. Az ékszíj a mai napig nyikorog az els? hiba következtében, de nem érdekel, mert ha valamikor szétesik, majd garanciába megcsinálják. Ez egy francia-török ipari hulladék. Ja majdnem elfelejtettem, a jobb hátsó futóm?t?l 0 kilométeres kora óta kopog valami, de senki nem tudja mi az.
Ide hordtam szervizbe
El?ször a Renault Délpesthez vittem, flegma kis b...k. Halvány lilájuk nincs az autójavításról
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Baumgartner csepeli szervízébe hordom az autót újabban. A kácsi szar, viszont a személyzet minden problémát a lehet? leggyorsabban próbál megoldani
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Corolla | Következő autója? | Audi A4 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
