A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1.4 rt 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Imádható francia céda

Szöveges ítélet

eredetileg a kocsi az édesapámé volt, még ő vette nullkilométeresen, aztán ahogy telt az idő, én is megszereztem a jogsit. mivel épp úgy álltunk és kináltak neki egy nagyon kedvező passatot, részletre megvettem tőle a thaliát. nem bántam meg, mert a pénz családban maradt, a kiskocsi pedig jó. nála soha nem volt semmi baja, és mióta én használom (kb két éve) csak a gyárilag előírt cserék történtek alkatrészek terén. igaz nem nyúzom, ami pici karcolás van rajta az mind az öregem műve. nem egy állat, de ha ritkán meghajtom, akkor viszi a gyári végsebbességet, bár azért van egy pici félsz az emberben, mert a rugózás azért nem erre van kitalálva. kanyarokban is bedől kissé. ez van ha a clio feneket kap, ami nagy, de a szűk rés miatt nehezen pakolható... egyébként kényelmes, puhán kezelhető kis gép. vezettem az öreg passatját is. ég és föld. az egy dögös 130 lovas tepsi, de kisé karcos, komor belsővel és kezelhetőséggel. ez a kis francia viszont magába ölel szinte: kellemes kuplung és váltó, világos belső. első autónak még tulságosan is jó
2008. 08.01.
A legutóbbi kommentem óta változások történtek: eladtam a kis kocsit. hát mielőtt érte jöttek, mikor nem láttak itthon, beültem utoljára az utastérbe, de kb 25 mp után úgy éreztem, jobb ha kiszállok,mert elbőgöm magam. Hozzámnőtt a kis dög, pedig az első kommentem után volt esedékes vezérműszíjcsere, amire számítottam. a renault meszlényinél (újabb és eredménytelen) kürtjavítás. Egy bakija lett 6 éves létére, ami miatt néha leköptem, hogy tízből kilencszer tökre jól beindult (ez még nem gond), de tizedjére kb harmadjára. még a szerelő is csodálkozott, mert már cseréltünk szürőt, ezt-amazt, átvizsgáltak mindent, megjegyzem 40000 körül ami túlélhető. a gond megmaradt de ritkult és legalább új, és továbbra is gyári alkatrész került a kocsiba. oda lyukadtunk ki, hogy lehet, hogy kontakthiba van valahol, mint a kürtnél, ami tényleg bagatel, vagy valamikor vízes benzin került be a tankba. mivel nem értek "úgy" az autóhoz, és nem volt olyan hogy assistance kellett volna, nem lehet nagy zűr. ha ezek után megsírattam szinte, sejthető hogy mennyire nem volt gyakori ez a kis "klimax". a barátom vette meg, mindent elmondtam neki, nem alkudott se le, se fel ( ezen azért meglepődtem volna). és sűrűn konzultálunk, mert így is mindennap látom a kocsit a munkahely előtt. addig megsimogattam a kocsi fenekét, míg be nem tette a gyerekülést ( kétgyerekes) attól kezdve "ez nem volt az autóm, nem is lesz, nem is ismerem":) eddig nála 3x produkálta azt amiről beszéltem neki, ő se tudja mi ez, és ő is úgy van vele mint én: megy, jó állapotú, nem karambolos, olcsón fenntartható, pici hibával ami viszont nem befolyásolja jelentősen a mindennapi használatot. (pici ima azért segít néha)
2008.11.14
A kocsi már nincs birtokomban, de majdnem mindennap látom, tehát az info továbbra is állandó. A haveromnál az indítási stikli elő-előjön, de ritkán. mivel mindig teletankolja, nem 8-10 literenként eteti, oda lyukadtunk ki, hogy lehet, hogy nálam egyszer piszkos benzin került bele, (hogy honnan, passz), vagy a tank aljáról szívott fel valamit a rendszer, de azóta a csurig tankolás kitisztotta a rendszert. Egy trükköt csinált még nála, amikor menet közben járó motornál meghaltak a kijelzések a műszerfalon. Újraindításnál ez megszűnt. Mindenesetre azt mondja, hogy elégedett a ki döggel, mióta megvette kb egy 9000-et belehajtott. Szerintem nemigen bánta meg a dolgot, végülis beszélünk.:) mindenesetre ha valakinek voltak hasonló tapasztalatai az indítással kapcsolatban (bármennyire ritka volt nálam is nála is, rühellem a misztikumot) a schzistvan@freemail.hu címre írhatna.

Hibalista

- egy tömités miatt fogyott a hűtőfolyadék (jókezű- és hírű szakinál 800 ft), mostanában a vezetőoldalon szétjött a könyöklőnél a kárpitvarrat, hogy mitől, nem tudom, azt még hagyom a csodába. indítással valami apró stikli.
-

Ide hordtam szervizbe

renault meszlényi: jó, de eszement drága

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

egy helyi szaki, még a háza előtt is vannak autók, amik ulajai szinte sorba állnak. Diós .... a neve. Türelmes, és még akkor is olcsó a márkaszervizekhez képest ha ragaszkodsz a gyári alkatrészekhez. mint én is

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? hyundai accent 2004 1,3 lsi
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)