HULLADÉK senki ne vegyen dci-t
Szöveges ítélet
74000km-ig semmi gond, menet közben csuklott eggyet mintha egy pillanatra lefulladt volna aztán kivillant egypár lámpa a műszerfalon (izzítás, stop, stb.) de még ment! Csak 3000-es fordulatnál mindig letiltott. Rátettük gépre, 1-es 2-es henger porlasztó hiba! Csere:65000/db Hazavittem másnap reggel nagynehezen beindult ismét gépre tettük 3,4-es henger porlasztói! Csere. 3km után ismét megált az a szar! A magasnyomású szivattyuba tönkrement egy csapágy amiből fémszemcsék váltak le és kinyirta a befecskendezőket. A szivattyut nem lehetett javítani CSERE 90000ft bontóba. A befecskendezőket felujjitattam 35000/db üzemanyagtank tele volt fémforgáccsal kitisztítottuk a renaultnál azt mondták cserélni kell a tankot meg az összes csövet magasnyomásut is. A lényeg az hogy TANULJATOK az én hibámból, NE VEGYETEK DCI RETKET!
Hibalista
- 8db befecskendező! magasnyomású szivattyu! jobb elején szilent!
Ide hordtam szervizbe
Ajka-Bakonygyepes
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Tipo | Következő autója? | OKTAVIA |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.4/10) |
